4405 Nissan Juke: три циліндра, «робот» і невиправдана ціна. Nissan Juke

Nissan Juke: три циліндра, «робот» і невиправдана ціна. Nissan Juke



Цей тест присвячений кросоверу, який у нас чекали дійсно довго. Nissan Juke другого покоління зовсім скоро привезуть в українські автосалони. Тому пора розповісти, чим новинка відрізняється від попередньої моделі і сильно зросла ціна цього кросовера зі зміною генерації.

Nissan Juke 2020 модельного року – це нове покоління моделі, яка була вперше представлена ще в 2010 році. На перший погляд здається, що десять років для однієї генерації – надто довгий (за сучасними мірками) період. Але на самому справі поспішати не було сенсу, адже перший Juke вийшов настільки виразним і нетривіальним, що навіть сьогодні він виглядає прибульцем з іншої автомобільної галактики. При цьому він все ще (на момент виходу статті – InfoCar) добре продається. Не в останню чергу через досить привабливих цін.

Але рано чи пізно всьому приходить кінець. У нашому ж випадку кінцем попереднього Juke стала поява наступної генерації моделі. Незважаючи на те, що Nissan – це японський бренд, саме цей кросовер не має практично ніякого відношення до Японії. Як і минуле покоління моделі, цей Juke був розроблений у Великобританії, і призначений він виключно для європейського ринку. Крім того, кросовер тепер ще і складається на 2/3 з деталей, вироблених в тій же Британії, і, навіть, автоматична КПП у нього більше не японська. І поки не зрозуміло, чи є все це гарною новиною. У будь-якому випадку Nissan Juke ніколи не відрізнявся так званої легендарної японської надійністю, але, можливо, тепер він стане по-європейськи технологічним.

Лінь читати? Дивіться відео-тест кросовера Nissan Juke:

Nissan Juke: три циліндра, «робот» і невиправдана ціна. Nissan Juke

Зовнішність

Дивлячись на передню частину автомобіля, багато хто навіть не відразу вгадають, де які фари розташовані. Верхня частина оптики – це габарити, а овальна блок-фара включає вже ближнє і дальнє світло, а також ДХО. Все це виглядає дуже сучасно, але мене здивувало, що покажчики поворотів тут все ж не світлодіодні. Рішення інженерів залишити лампочки розжарювання замість встановлення діодів, ймовірно, має якийсь глибокий зміст, але для мене він поки що є загадкою.

Але як би там не було, тепер є комплектації, де головний світло – повністю діодний, в наявність також 19-дюймові колісні диски і модна зараз двоколірна забарвлення кузова (а точніше, одна з 15 комбінацій на ваш вибір). Ручки задніх дверей (всупереч аргументам про їх непрактичність) залишили на колишньому місці, адже вони вже стали візитною карткою моделі.

В цілому, зовнішність Juke раніше, залишилася такою ж, зухвалою і навіть якоюсь нахабною, а головне, стала ще більш сучасною. З іншого боку, тепер автомобіль виглядає більш серйозним, і я впевнений, що зараз набагато менше людей будуть називати його «потворою».

Та й з точки зору габаритів кросовер став більш «ґрунтовним»: він додав 75 мм в довжину (4210 мм проти 4135 мм), а колісна база зросла на цілих 106 мм (2636 мм проти 2530 мм). До речі, за цим показником Juke зрівнявся з Toyota C-HR (її колісна база дорівнює 2640 мм). І якщо раніше претензії до кількості місця в салоні були обґрунтовані, то тепер виробник обіцяє на цілих 60 мм більше запасу для ніг, а також збільшився на 20 % багажник (422 л).

Ціни

Найбагатша комплектація навіть у Європі, на мій погляд, надто дорога. Juke в такому виконанні варто 31 тис. євро, і за ці гроші можна наглядати який-небудь RAV4 або Tiguan. А ще для багатьох буде несподіванкою дізнатися, що за цією ціною вам пропонують автомобіль з 1.0-літровим трициліндровим мотором. Альтернатив ж цієї силової установки поки немає.

Безсумнівно, така ціна дивує і навіть приголомшує, адже раніше приблизно за цю ж суму в Європі можна було купити Juke в максимальній комплектації, але вже з 1.5-літровим дизелем. Представники компанії жорстких і незаперечних аргументів на користь такого ціноутворення не надають. Кажуть лише, що автомобіль став більше і сучасніше, з’явилося багато різних систем і опцій, а матеріали обробки змінилися в кращу сторону. Але, як мені здається, така ціна для кросовера цього розміру (і класу) все ж невиправдана. Звичайно, є можливість розглядати і базову комплектацію за 19 тис. євро, але оснащений він буде аж надто скромно, так і не буде так виділятися серед інших кросоверів. А іміджева складова саме для цього автомобіля дійсно важлива.

Салон

В салоні новий Juke здається набагато більш дорогим, ніж попередник. А «топова комплектація в деяких моментах забезпечує навіть преміальні враження. Наприклад, верхня частина передньої панелі тестового автомобіля обшита справжньої італійської алькантарою, а не дешевим аналогом. Альтернативою їй є кожзам. Пластик на передніх дверних картах м’який, є приємна помаранчева підсвічування (як у Nissan Qashqai). Дуже непогано вписалися в загальну стилістику «авіаційні» дефлектори, а великий кольоровий дисплей на панелі приладів не поступається дисплею на «приборку» VW Touareg другого покоління.

Та й у цілому салон нового Juke отримав багато оновлень: нове меню інтерфейсу мультимедійної системи, сучасний семидюймовий дисплей з високою роздільною здатністю, навігаційні карти TomTom, які самостійно оновлюються по Wi-Fi. Так що не дивно, що друге покоління Juke називають «коннективным» Nissan на сьогодні.

Цей Juke став першим автомобілем бренду, в якому все програмне забезпечення оновлюється через інтернет автоматично (так само, як у електромобілів Tesla). Крім того, тут встановлена система ProPilot, завдяки якій автомобіль може пересуватися з високим рівнем автономності. Новий Juke здатний підрулювати навіть в пробках, він зупиняється і рушає з місця самостійно. Правда, поки незрозуміло, чи буде доступна ця система на нашому ринку.

Ще однією корисною опцією, яка не буде доступною на нашому ринку, є наявність точки Wi-Fi. Але вся справа в тому, що функціонал цієї системи «заточений» на використання оператора Orange, а використовувати інші сім-карти неможливо. У нас, зрозуміло, цим оператором і не пахне.

Зате мультимедійна система має Apple CarPlay. Завдяки великому центральному дисплею її реалізація виглядає дуже ефектно. З іншого боку, камери кругового огляду тут не витримують ніякої критики з-за низької якості зображення. Компанії Nissan явно потрібно переглянути постачальника, адже такі ж пристрої можна зустріти навіть в преміальних Infiniti. Хоча сама система камер володіє корисною опцією: зображення зони, де є рухомі об’єкти, підсвічуються.

Завдяки тому, що рульову колонку тепер можна відрегулювати по вильоту, навіть високому водієві (із зростанням в 193 см, як у мене) влаштуватися буде легко. У «топовому» виконанні передні крісла дуже зручні, при цьому вони ще й виглядають дуже презентабельно. А динаміки Bose можна встановити прямо в підголовники.

Аудіосистема

Взагалі для нового Nissan Juke доступні три види акустичних систем. Базовий рівень пропонує чотири динаміка (по одному в кожній з дверей). Наступний рівень пропонує вже шість динаміків (в передніх стійках додається по твитера). А ось найбільш просунутою системою є акустика під назвою Bose Personal Plus, в якій представлено вже вісім акустичних елементів. Задні двері залишилися без динаміків, зате вони є в передніх дверях, в передніх стійках і в кожному з підголівників (по два). Таке рішення покликане створювати панораму звуку. Але як раз в незбалансованості і полягає проблема цієї системи.

Електронна музика тут звучить добре завдяки тому, що під сидіннями встановлений ще і сабвуфер. Високі частоти деталізовані за рахунок якісних твітерів. Але як тільки ви включаєте композиції іншого жанрового спрямування, де яскраво присутні середні частоти, відчуття змінюються. З-за низького розташування динаміків в передніх дверях (майже біля ніг водія і пасажира) гітари, наприклад, звучать нерозбірливо. У підсумку загальний бал за якість звуку в «топовому» виконанні – 6.5/10.

Можна припустити, що середній варіант акустичної системи (з динаміками в задніх дверях) не буде звучати принципово гірше. До того ж якщо ви часто їздите з компанією на задньому ряду, логічно, що наявність в задніх дверях динаміків точно зайвим не буде.

Задній ряд і багажник

Про попередньому Nissan Juke говорили, що задній ряд у нього годиться хіба що для маленьких дітей. Але з таким твердженням я б не погодився, адже дітвору прийнято возити в індивідуальних кріслах. Так от, якраз дитячі сидіння на задній ряд і не вміщалися.

Зараз же ситуація змінилася кардинально. Зі своїм немаленьким зростанням я всідаюся «сам за собою», ледь торкаючись колінами спинок передніх сидінь. Представники бренду кажуть, повторюся, що тут додалося 60 мм простору для ніг, а запас над головою збільшився на 10 мм. Але ще більше мені подобається ось що: тепер під сидінням місця для стоп – з запасом, а кут нахилу спинки заднього дивана підібрано оптимально. Разом все це є величезним кроком вперед, якщо порівнювати з попереднім поколінням. Також для задніх пасажирів доступна одна USB-зарядка., Правда, в 2020 році, вважаю, їх повинно бути як мінімум дві, але і це – прогрес для моделі.

У минулому поколінні багажник був зовсім невеликим: його обсяг становив 354 к. В цьому поколінні відсік збільшився до 422 літрів, що дозволяє вмістити набагато більше вантажу. До речі, це істотно більше, ніж у тієї ж C-HR (297 л) і майже стільки ж, як у Volkswagen T-Cross (455 л). При цьому оббивка відсіку має відмінну якість, фальшпол щільний і товстий, а вантажний отвір зі зміною покоління розширився. Під підлогою розміщена докатка.

Техніка і динаміка

Попередня модель мала хорошим кліренсом у 18 див. В цьому поколінні виробник обіцяє, як мінімум, стільки ж. А ось позашляхові можливості тут все-таки обмежені: повний привід тепер не пропонується. Раніше можна було купити Juke у версії Nismo з повним приводом і потужністю двигуна під 200 «коней». На дорозі цей автомобіль вів себе дуже задерикувато, а головне, суттєво впливав на загальний імідж моделі.

Зараз же вибирати можна лише коробку передач: «механіку» або «робот». Доброю новиною є те, що старий варіатор, який, як на мене, був досить-таки сумовитим, відходить в історію. Тепер сюди буде встановлюватися семиступінчастий «робот» з двома сухими зчепленнями. Цей агрегат є спільною з компанією Renault розробкою.

Але двигун, повторюся, пропонується тільки один. Під капотом у нового Nissan Juke встановлений 1.0-літровий трициліндровий турбомотор на 118 к. с. і 200 Нм моменту (в режимі Overboost). І тепер завдяки новій коробці і турбомотору за паспортом 1.0-літровий Juke розганяється швидше, ніж старий з атмосферним двигуном 1.6 л і варіатором.

Все логічно: поки варіатор «жує ланцюга», «робот» бадьоренько перебирає по дві передачі. Раніше розгін до перших 100 км/год за паспортом становив 11.5 с. А ось тепер Juke з «роботом» повинен розганятися за 11 с, а версії з «механікою» – взагалі за 10.5 с. Реально ж у мене вийшло розігнатися з 0 до 100 км/год за 11.5 с. Незважаючи на відміну від заявленого результату, для автомобіля даного класу і з таким двигуном 11 є непоганим показником. З іншого боку, це все ж повільніше, ніж Toyota C-HR з 2.0-літровим гібридним агрегатом (8.2 c) Volkswagen T-Cross 1.0-літровим TSI і «роботом» DSG (10.2 с).

Драйв

А взагалі варто сказати, що автомобіль їде досить весело. Зручно, що є підрульові пелюстки перемикання передач, а перемикатися між режимами Sport, Eco і Normal легко можна за допомогою клавіші на центральному тунелі. Кермо інженерам вдалося зробити трохи гостріше і важче. Підвіска, як і раніше налаштована по-європейськи; здається, що вона стала м’якше, але загалом акцент все ж зміщений у бік спортивних налаштувань, а не поважності. Хоча варто врахувати, що наш автомобіль оснащений 19-дюймовими дисками. Я навіть не уявляю, у що все це перетвориться, якщо укомплектувати автомобіль базовими 16-дюймовими колесами. Але на тестовому автомобілі активно входити в повороти легко і приємно.

Двигун (незважаючи на малий обсяг) виявився напрочуд чуйним. І потужності й крутного моменту для цього кросовера вистачає. До речі, таку ж показує віддачу і TSI розробки VAG (115 л. с. і 200 Нм). Тільки ось максимальна швидкість, яку розвиває Juke, трохи нижче – 180 км/ч. Шум двигуна зовсім не критичний, а ось вібрації відчутні. Створюється враження, що під капотом встановлений дизельний мотор: відсутність одного циліндра приховати нелегко. Але це результат переходу на більш екологічні норми вихлопу, до чого зараз так прагнуть європейці. І процес цей незворотній.

Мені довелося поїздити і по бруківці. З упевненістю можу сказати, що за мірками класу шумоізоляція в Juke – цілком непогана. Витрата палива – за паспортом – в межах 6л./100км. Тестовий Juke споживав не більше 7 л, але при бажанні можна їздити і в більш економному режимі.

Точно можу сказати, що при нормальній міської експлуатації цей автомобіль не розчарує свою аудиторію поведінкою на дорозі.

Висновки

Новий Nissan Juke вийшов дорогим. З іншого боку, він дійсно здається більш преміальним. Як зовні, так і всередині кросовер виглядає неймовірно стильним. При цьому він непогано їде навіть з новим 1.0-літровим двигуном. Правда, не настільки хороший цей мотор, щоб платити за нього такі гроші.

Припускаю, що багато хто заради яскравої зовнішності Juke і бажання заощадити будуть розглядати до купівлі базову версію за 19 тис. Але справа в тому, що «в базі» замість легкосплавних дисків пропонуються штамповані колеса на ковпаках. А в плані зовнішності не доступна ніяка індивідуалізація (у вигляді даху в контрастному кольорі, наприклад). У салоні замість сенсорного центрального дисплея буде лише маленьке «віконце» магнітоли. Крім цього, салон найпростішою версія буде оббитий сірою тканиною оббивки; доведеться звикати до відсутності підлокітника.

В результаті я зрозумію тих покупців, які не рахують грошей і будуть купувати Juke просто заради емоцій. Тому що це дійсно автомобіль для емоцій, а почуття, як відомо, безцінні. А ось базове виконання емоцій не дарує. Принаймні, поки не подешевшає хоча б до 13 тис. євро, як минуле покоління.

Nissan Juke: три циліндра, «робот» і невиправдана ціна. Nissan Juke

Вы читаете статью Nissan Juke: три циліндра, «робот» і невиправдана ціна. Nissan Juke. Все материалы на сайте Tyt Auto, а также и статья Nissan Juke: три циліндра, «робот» і невиправдана ціна. Nissan Juke - написаны с целью информационного обогащения и мы рады если Вам нравиться наш Журнал.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

три + двадцать =

Рубрики
наверх