4403 Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast


 |  ❤ 349  |  ☻ 0
Категория: Новини
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосов, в среднем: 0 из 5)

Автомобілі марки Ferrari – непогане вкладення коштів. Мало того, що при дбайливому догляді і невеликому пробігу вони майже не втрачають в ціні з роками, частина примірників і зовсім дорожчає, оскільки відноситься до лімітованим серіями з ексклюзивними технологіями. Модель 812 Superfast – типовий приклад ультрасучасної класики.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Позахмарне реноме бренду Ferrari багато в чому будується на культових гиперкарах F40, F50, Enzo і LaFerrari. Шкода тільки, що з’являються вони раз у десятиліття і збирають їх обмеженими партіями протягом короткого часу. А з недавніх пір ці машини перестали бути доступні простим смертним: щоб отримати право на придбання такого автомобіля, потрібно бути лояльним клієнтом Ferrari протягом багатьох років або власником цілого парку моделей італійської марки.

Максимум, що Ferrari може запропонувати непривілейованим мільйонерам, – це один зі своїх 12-циліндрових грантуреров, на виробництві яких спеціалізується понад 70 років. Перший автомобіль такого типу – модель 166 Inter – з’явився в 1947 році і, поряд з Maserati A6, сповістив про початок золотого століття «великого туризму». З тих пір розміри, потужність і швидкість збільшувалися. Увінчалася ця гілка еволюції моделлю 812 Superfast, представленої в 2017-м. Ми говоримо «увінчалася», оскільки Ferrari не робить секрету з того, що 812 Superfast не тільки найкращий, а й останній представник своєї породи.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Втім, багато що пояснюється вже однією назвою. Якщо у Ferrari нарекли автомобіль «супербыстрым», то це напевно щось з ряду геть що виходить. Грантурер з таким ім’ям в історії Ferrari вже був – мова йде про моделі 500 Superfast зразка 1964 року, випущеної тиражем 36 примірників. В ті часи 400-л. с. і 280-км/год здавалися характеристиками з області малої авіації, а не автомобілебудування, однак 812 Superfast видасть такі показники на половині своїх циліндрів. Та й виглядає нова машина настільки переконливо, що ілюзії щодо її динаміки та ціни може живити лише людина, далека від світу моторів.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

МОДНИЙ КОНСЕРВАТОР

Протягом десятиліть придворним стилістом Ferrari була Pininfarina, однак з 2010 року, коли посаду заводського шеф-дизайнера зайняв Флавіо Манцоні, туринське ательє практично перестало отримувати замовлення: власний Centro Stile відмінно справляється зі своїми обов’язками, і 812 Superfast – черговий тому доказ. Це типовий Ferrari роботи Манцоні, багатий плавними вигинами з загостреними закінченнями, «дихальними кишенями» та різкими ребрами, які обрамляють м’які закруглення. Недарма вигляд сучасних Ferrari прийнято називати насекомоподобным! Манцоні, звичайно, великий майстер: незважаючи на вкрай складний рельєф кузова, 812 Superfast виглядає закінчено і гармонійно і дарує естетичне задоволення від споглядання субординації форм.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Піднесена корми з чотирма круглими фарами слід курсом, указаним моделлю 365 GTB/4 Daytona зразка 1969 року. Ось уже півстоліття це рішення є фамільною рисою грантуреров Ferrari і викликає численні наслідування у виконанні інших автовиробників. Пуристів неодмінно порадує суворе дотримання класичної концепції купе: замість великої кришки багажника у 812 Superfast відкривається тільки скло. Так, навантажувальна висота завелика, але всі закони жанру дотримані. І це здорово! До уваги замовників пропонуються 26 кольорів кузова на вибір, контрастна забарвлення гальмівних супортів і перелік аеродинамічних компонентів з карбону. Як заведено, опції у Ferrari коштують шалених грошей і запросто збільшують підсумкову ціну автомобіля на третину.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Представники Ferrari не роблять секрету з того, що 812 Superfast стане останньою моделлю італійської марки з атмосферним двигуном V12. Наступне покоління, поява якого заплановано на рубежі 2020-2021 років, отримає гібридну силову установку з малолитражным турбомотором.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Формально 812 Superfast нова машина. Насправді це результат великої попередньої ревізії моделі F12berlinetta, що підтверджується і заводський номенклатурою: автомобілі проходять під індексами F152М і F152 відповідно. Обсяг виробленої модернізації величезний. Наприклад, широке використання кузовних елементів з вуглеволокна дозволило знизити масу машини на 60-кг, а список деталей силового агрегату оновився ні багато ні мало на 75%. Двигун грантурера 812 Superfast відноситься до знаменитої серії F140, представники якої виробляються з 2002 року, вони встановлювалися на такі культові машини, як Enzo і LaFerrari, і шість разів перемагали у різних номінаціях конкурсу International Engine of the Year («Міжнародний двигун року»). Цей силовий агрегат зберіг 12-циліндрову архітектуру і безпосереднє уприскування палива, однак наростив робочий об’єм до 6.5-л, а віддача досягла 800-л. с., що зробило його самим потужним атмосферним двигуном в історії автомобілебудування. Чому не була реалізована одна з гібридних схем, адже завдяки участі в гонках «Формула-1» у Ferrari є доступ до всіх необхідних технологій? Офіційна позиція італійців говорить: постійні покупці переднемоторных грантуреров не хочуть «електричних» ускладнень, вважаючи, що вони негативно впливають на характер автомобіля. Клієнти звикли їздити на таких машинах буквально кожен день, тому для них важлива не тільки динаміка, але ще і поступливість. Зате «формульні» ноу-хау самим активним чином використовувалися в опрацюванні аеродинаміки автомобіля. Пріоритетним завданням, що стояла перед інженерним штабом, було досягнення максимальної притискної сили без збільшення опору. Бічні передні повітрозабірники 812 Superfast служать для охолодження гальмівних механізмів і перерозподілу повітряних потоків під днищем, а прорізи в капоті оптимізують аеродинаміку підкапотного простору. У свою чергу задній дифузор забезпечений рухомими елементами, які допомагають знизити опір на високих швидкостях.

ІМПЕРІЯ ПОЧУТТІВ

Темперамент 812 Superfast такий, що стрибок стрілки тахометра з холостих до червоної зони відбувається в мить ока. Розгін до 100 км/год займає 2.9 – воістину феноменальний результат для моноприводу! Позначку в 200 км/год машина перетинає через 7.9 с після старту, але верифікувати цю цифру реально тільки на закритій трасі: в міських умовах можливість втопити акселератор газу в підлогу з’являється прикро рідко. Попривыкнув до шаленої динаміки, помічаєш ідеальну лінійність відгуків двигуна і пронизливу чуйність в діапазоні від 5000 оборотів до граничних 8900. З еластичністю тут теж повна ідилія: шоста передача дозволяє впевнено розганятися до 50 км/год максимальної швидкості. А на трасі 812 Superfast вражає тишею в салоні і поміркованістю апетиту – відстань між заправками може становити 700-км!

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Основним вузлом трансмісії служить 7ступенчатая коробка передач з двома зчепленнями F1 DCT – дуже швидка і, що важливо, дуже комфортна при неспішній їзді. Похвали заслуговують форма і розташування підрульових «пелюсток», керуючих перемиканнями: пальці виявляють їх з першої спроби. Саме рульове колесо – справжньому гоночне, надміру перевантажений функціями. На нього винесені кнопки управління стартером, покажчиками повороту, склоочисниками і багато чим ще. Тут же знаходиться селектор системи управління ковзаннями SSC, якій підпорядковані система стабілізації CST і трекшн-контроль F1-Trac. У її компетенцію також входить зміна алгоритмів роботи коробки передач і адаптивних амортизаторів SCM.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Модель 812 Superfast стала першим автомобілем марки Ferrari з електромеханічним підсилювачем керма. Це зробило можливим впровадження систем FPP і FPO, які зміною зусилля інформують водія про наближення до межі зчіпних можливостей покришок і підказують правильний напрямок обертання керма для корекції заносу. Для більшої стійкості у моделі F12tdf було запозичене полноуправляемое шасі PCV – у критичних ситуаціях воно компенсує знос передньої осі невеликим поворотом задніх коліс. Ідеально рівна і сухий асфальт – необхідність, якщо ви бажаєте відчути нюанси нейтральну обертальність 812 Superfast і бездонний запас зчеплення 20-дюймових покришок Pirelli P Zero.

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Наджорстка підвіска і мізерний кліренс вимагають того ж. Погані дороги машині протипоказані, оскільки навіть в комфортному режимі підвіски Ferrari підстрибує на кожному горбку і здригається на кожній тріщині. Це посилюється тим, що на нерівностях 812 Superfast нервово сіпається з боку в бік. Машина може почати ковзати навіть у ті моменти, коли заднє зовнішнє колесо потрапляє на лінії розмітки! Такий же ефект виникає і при проїзді калюж. Легкий і гостре кермо, здійснює рівно два обороту від упору до упору, допомагає миттєво відновлювати стійкість, проте ні про яке релаксі говорити вже не доводиться. При управлінні цим автомобілем водій змушений постійно себе контролювати, діючи як можна менш різко і розмашисто. Люті реакції і лякаючі швидкості у відповідь на мінімальні зусилля – такий фірмовий почерк 812 Superfast. Любов або ненависть – вирішувати вам.

Автор: Autogoda

Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast

Вы читаете статью Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast. Все материалы на сайте Tyt Auto, а также и статья Ferrari 812 superfast. Атмосфера швидкості. Ferrari 812superfast - написаны с целью информационного обогащения и мы рады если Вам нравиться наш Журнал.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

один × 1 =

Рубрики
наверх