Опис автомобіля Volkswagen ID.3 2019 – 2020
Опис автомобіля Volkswagen ID.3 2019 – 2020
Новий електричний хетчбек Volkswagen ID.3 представлений офіційно 8 травня 2019 року на спеціальному заході в Берліні. В огляді Volkswagen ID.3 2019-2020 роки – новини, фото і відео, ціна і комплектації, технічні характеристики першого серійного електромобіля сімейства ID від німецької компанії Фольксваген, побудованого на новітній модульної платформі MEB. Електрична новинка поки представлена з камуфляжній захисним забарвленням кузова, але вже восени 2019 року на Франкфуртському автосалоні відбудеться дебют повністю готового до виробництва електричного хетчбека Volkswagen ID.3.
Читайте также: Гороскоп
Цікаво, що відразу після презентації компанія Фольксваген відкрила прийом заявок на новий електрокар Volkswagen ID.3 в 29 європейський країнах. Бажаючим придбати електричного первістка сімейства ID пропонується внести депозит у розмірі 1000 євро … і чекати підтвердження на повноцінний замовлення автомобіля в квітні 2020 року. До слова, для замовлення доступна поки тільки спеціальна, обмежена 30000 екземплярами версія Volkswagen ID.3 1ST з цінником близько 40000 євро (170-сильний електричний мотор і 55 кВтг акумуляторна батарея, що дозволяє розраховувати на пробіг в 420 км по циклу WLTP).
Хотілося б додати, що базова версія Volkswagen ID.3 (170-сильний електромотор, 48 кВтг батарея, пробіг на одній зарядці 330 км) буде продаватися за ціною менше 30000 євро. Однак планується випускати і далекобійний Volkswagen ID.3 з 62 кВтг акумуляторної батарей і запасом ходу в 550 км. Правда, вартість такої версії виявиться в районі 50000 євро.
Новий електричний хетчбек гольф-класу споконвічно іменувався як Volkswagen ID., Але в підсумку отримав ім’я ID.3. Букви в назві моделі розшифровуються як Intelligent Design і Identity, а ось цифра 3 має два значення. Перше говорить про порядковий номер ринкового сегмента, в якому розташувалася електрична новинка (клас C, тобто 3). А друге натякає на третю стратегічно важливу модель в історії компанії Фольксваген, після легендарних Volkswagen Beetle і Volkswagen Golf. Таким чином, Volkswagen ID.3 відкриває зовсім нову сторінку в історії німецького виробника – еру електромобілів.
Відзначимо, що незважаючи на маскувальну камуфляжну плівку, що прикриває кузов нового електромобіля Volkswagen ID.3, все ж вдається розглянути дизайн екстер’єру новинки. В наявності ідеально спроектований в плані аеродинаміки кузов автомобіля, з компактними свесами і розставленими по периметру кузова колесами, компактним капотом, сильним нахилом рамки лобового скла, куполоподібної дахом, величезними циркульними колісними арками, здатними прийняти навіть 20-дюймові колеса, і акуратною кормою.
Електрокар хизується також повністю світлодіодними фарами головного світла, з’єднаними між собою світлодіодним мостом, встановленими зі спортивного на ніжках опорах дзеркалами заднього виду, стильними плафонами габаритної світлотехніки зі світлодіодним начинкою, а також масивним спойлером і чудово спрофільоване бамперами.
Із зовнішніх габаритних розмірів кузова Volkswagen ID.3 виробник розкрив лише довжину автомобіля, складову 4250 мм. Так що електрична новинка за розмірами дуже близька з хетчбеком Volkswagen Golf 7 покоління. При цьому довжина салону у електричного первістка сімейства ID виявиться такою ж, як у Volkswagen Passat.
Прикро, але поки не розкритий офіційно інтер’єр Volkswagen ID.3 (на фото зображення салону концепту). Однак виробник натякає, що вже в базовій комплектації будуть присутні віртуальна панель приладів і просунута мультимедійна система (Apple CarPlay і Android Auto, навігація, камера заднього виду), клімат-контроль, мультифункціональний рульове колесо і широкої набір електронних систем безпеки, помічників і асистентів.
Технічні характеристики Volkswagen ID.3 2019-2020 роки
В основі електричного 5-дверного хетчбека Volkswagen ID.3 новітня модульна платформа MEB, на якій до 2022 року концерн Volkswagen AG планує побудувати аж 27 моделей під марками Audi, Seat, Skoda і, зрозуміло, Фольксваген. Очікуються електричні хетчбеки, седани, універсали, кросовери, мінівени і навіть пікапи.
Ключовими особливостями платформи MEB можна сміливо вважати розташування модуля приводу (електромотор і коробка передач) на задній осі, тягової акумуляторної батареї під підлогою салону в межах бази і панелі для бездротової зарядки, розташованої на передній осі в безпосередній близькості з блоком силової електроніки.
Volkswagen ID.3 оснащується 170-сильним електромотором і на вибір трьома тяговими акумуляторними батареями ємністю 48, 55 або 62 кВтг. За запевненням компанії-виробника початкова батарея дозволяє долати на одній зарядці до 330 км, середня до 420 км, а сама ємна до 550 км. Цікаво, що максимальна ємність батареї, яка встановлюється на автомобілі з «візком» MEB, може досягати 101 кВтг.
Процес відновлення запасу електричного палива в батареї залежить від типу використовуваної зарядної станції. Домашня зарядна станція потужністю 11 кВт відновить запас електроенеогіі в аккумулятороной батареї на 100% за 6-8 годин. Більш потужний зарядний пристрій постійного струму потужністю 22 кВт дозволить зарядити акумулятори на 100% за 3,5-4 години, а високопотужне 125 кВт зарядний пристрій здійснить повне на 100% відновлення запасу електричного палива менш ніж за годину (на 80% швидше, ніж за 30 хвилин).