4401 Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max



На нашому ринку пікапів компанія Isuzu присутні відносно недавно і поки не може похвалитися великими обсягами продажів. Проте з виходом оновленого D-Max все може змінитися.

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Для знайомства з оновленим пікапом мені довелося летіти в центр країни. Але не тільки тому, що цей регіон з його важкопрохідними дорогами, тягнуться через тайгу до родовищ природних ресурсів, є основним споживачем «Ді-Максів». У Красноярську знаходиться представництво компанії Arctic Trucks, яка займається офіційним переобладнанням пікапів Isuzu в екстремальні версії для суворого бездоріжжя із збереженням заводської гарантії та можливістю без проблем ставити на облік і експлуатувати «бігфут» на території Митного союзу. Такий автомобіль нам показали разом з вихідним пікапом, але перш ніж про нього розповісти, давайте розберемося, що ж являє собою звичайний D-Max 2019 модельного року.

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Візуальних відмінностей від попередника не багато, не рахуючи того, що в кузовний панелі пікапа вперше з’явилися червоний, синій та сірий кольори. Найголовніше нововведення – це світлодіодні фари. Причому якщо на глобальній версії діодними були зроблені тільки ходові вогні і ближнє світло, то на пікапах для нас світлодіоди відповідають і за дальнє світло теж. Наступне, менш помітна відмінність – новий дизайн ніш противотуманок і решітки радіатора, у якої з’явилися характерні «ікла». Ще на даху розмістився плавець радіоантени, а на ручці кришки багажника з’явився вічко камери заднього виду, яка транслює зображення на 7-дюймовий екран медіацентру: тепер паркувати пікап буде набагато зручніше. Нове медиаустройство також програє диски, читає флешки і дозволяє підключити телефон, а звук видає аж з восьми динаміків – парочка додаткових гучномовців розташувалася прямо над головами передніх сідоків.

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Раз вже ми заглянули в салон, то тут відзначимо наявність м’яких «шкіряних» накладок з прострочуванням на ручках дверей, козирку панелі приладів, верхньої кришки бардачка і центральному підлокітнику. Сидіння в топової версії – з центральною частиною з натуральної шкіри з перфорацією. Також у розпорядженні пасажирів з’явилися два USB-роз’єму спереду і один ззаду. Ну і «вишенька на торті» – кнопка запуску двигуна, яка йде разом з системою «вільні руки», що дозволяє відкривати і закривати двері, не дістаючи ключ. Великий регулятор клімат-контролю з інтегрованим дисплеєм, як і висувні підстаканники, розташовані під бічними дефлекторами обдування, дісталися оновленому пікапу в спадок від дорестайлінгової версії. А ось замурований відсік для зберігання під лобовим склом – це вже щось новеньке. Виявляється, там тепер захований модуль системи порятунку.

Читати:  Nissan Skyline перетворять на потужний електричний кросовер

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

На відміну від більшості конкурентів, Isuzu D-Max можна замовити не тільки з повноцінною 4-дверною кабіною Double Cab, але і з «полуторним» Single Cab. Довжина вантажного відсіку в останньому випадку – 1795 мм проти 1485 у звичайній версії, що є рекордною величиною серед всіх пікапів, що офіційно поставляються в нашу країну. І багатьом клієнтам ця надбавка в третину метра дуже важлива. Тим більше що така версія дешевше, а задній ряд тут хоч і не блищить простором, але може похвалитися зручним доступом через розорюються назустріч руху невеликі дверцята. При цьому в стандартному «Дабл Кабе» ззаду місця більш ніж достатньо: навіть відсунувши переднє сидіння до упору назад, я з ростом 186 см зміг сісти на другому ряду, не відчуваючи якийсь дискомфорт: завдяки м’яким спинок і наявності виїмок в них. До речі, роздільну подушку заднього дивана можна підняти і зафіксувати вертикально, що дозволить вирішити проблему перевезення сумок та пакетів з магазину – не в кузов ж їх кидати! Тим більше що для початку сюди необхідно купити пластикове корито, щоб не оглушати округу гуркотом і не пошкодити лакофарбове покриття. Так, на задній осі тепер стоять більш м’які 3-листові ресори, але в даному випадку поняття «м’які» варто оцінювати по вантажним мірками: в ненавантаженому стані пікап помітно трусить на нерівностях.

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Заводимо мотор? У відповідь на натискання кнопки під капотом заворчал новий 3,0-літровий турбодизель 4JJ потужністю 177 к. с., на нашому ринку прийшов на зміну 163-сильного агрегату 4JK попередника об’ємом 2,5 літра (в Європі на цей пікап ставиться мотор 1.9). Хоча називати такий агрегат новим неправильно. Він давно ставиться на малотоннажники Isuzu, але поставити під капот пікапа мотор від вантажівки – це сильно. Можна собі уявити, який ресурс у цього агрегату! При цьому привід ГРМ тут зроблений необслуговуваним: невелику ланцюг приводить в рух шестерна передача. З-за цього, до речі, мотор вийшов досить гучним, хоча для пікапа це можна пробачити. Проблем з тягою і динамікою немає ні в місті, ні на трасі, ні на бездоріжжі. Хоча, за словами власника дорестайлингового «Ді-Макса», особливої різниці він не помітив. Ймовірно, позначається досить вузька полку крутного моменту і те, що її максимум тут досягається на 2000 об/хв, замість колишніх 1400. Зате витрата солярки помітно знизився майже на літр в міській штовханині. Причому в цьому заслуга не тільки мотора, але і автоматичної коробки передач: тут тепер стоїть 6-ступінчаста Aisin замість колишньої «пятиступки».

Читати:  Acura презентувала кросовер MDX 2025-го модельного року

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

А як щодо бездоріжжя? Незважаючи на те, що в Part-Time трансмісії пікапа відсутнє механічне блокування заднього диференціалу (замість неї електронна імітація блокування на всіх чотирьох колесах), по бруду новинка йшла дуже впевнено. Неприємності траплялися, лише коли доводилося бути обережним і відпускати газ: тут вже забитим брудом і глиною покришкам Bridgestone Dueler не вистачало зчіпних властивостей. Зате ходом пікап пролітав всі грязьові пастки «на ура»: кліренс 235 мм дозволяв безбоязно пірнати навіть у тракторні колії. Втім, всі можливості «стокового» D-Max померкли, коли на бездоріжжі вийшла версія Arctic Truck з дорожнім просвітом 290 мм. Їй взагалі плювати на те, як та на чому їхати, а для того, щоб засадити такий автомобіль, потрібно дуже сильно постаратися.

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

Ця модель пропонується в єдино доступній версії AT35, де 35 – зовнішній діаметр шини з розвиненим позашляховим протектором (розмірність 315/70R17). Крім нових шин від ательє Arctic Truck, пікап отримує розширювачі колісних арок, лебідку, потужний захист моторного відсіку, пружини і амортизатори ARB, проставки під передні стійки і купу іншого спецобладнання – всього 65 позицій. Всі доробки, які займають 48 годин, включаючи роботи по зварюванню і забарвленням, перераховувати безглуздо: у кожного пікапа «пакет» може бути індивідуальним, а витрати на переоснащення можуть піднятися! Але Arctic Track – це саме та історія, яка може зацікавити приватного покупця. Звичайно, подібне офф-роуд виконання замовляють і корпоративні клієнти. Але в плані індивідуалізації і споруди позашляховика мрії цей варіант ідеальний. Вистачило б бюджету.

Isuzu D-Max. Пікап з мотором від вантажівки. Isuzu D-Max

З цінами та комплектаціями на українському ринку можна ознайомитися в нашому каталозі.

Комфорт – не найважливіший параметр в пікапі. Але саме на нього зробили ставку в компанії Isuzu, працюючи над оновленим D-Max. Це хороший аргумент на користь вибору даної моделі на додаток до всіх інших, зразок 5-річної гарантії, збільшеного до 20 000 км міжсервісного інтервалу і можливості замовити версію Arctic Truck.

Читати:  Aston Martin опублікував новий тизер найшвидшого Vantage

Автор: Максим Федоров

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

nine − 5 =

Top