MINI Clubman: Навіть не сподівайтеся на практичність. MINI Cooper S Clubman
Легкий рух ногою під заднім бампером. Ну, відносно легке – у руках коробка компактної посудомийною машиною. Знаєте, є такі, настільні, на 6 комплектів посуду. Трохи більше мікрохвильовки. Так ось – легкий рух ногою під бампером…
Спочатку відкриваєш праву стулку дверей багажника, потім ліву, а коробка все одно не влазить. Доводиться складати задні сидіння – тоді все вийде. У мене на тесті – універсал MINI Clubman. І якщо в його універсальності у мене є сумніви, то щодо MINI сперечатися нема чого. Це як широка легка спідниця трохи вище колін – начебто все пристойно, але лише до першого подиху вітру.
З подовженим щодо базової машини кузовом, цей MINI здається ще більш присадкуватим. А злегка вигнута віконна лінія і зовсім наводить на думку, що машину придавили зверху. Так чи інакше, але в сірому кольорі а-ля легендарний «Мокрий асфальт», MINI Clubman виглядає значно серйозніше свого грайливо-блакитного молодшого брата.
І на дорозі машину сприймають з належною повагою, хоча ходові звички залишилися без змін. Потужний 192-сильний мотор розганяє MINI на межі зчіпних властивостей передніх шин, гостре кермо направляє машину в поворот майже без кренів, чіпкі гальма прийдуть на допомогу в будь незрозумілій ситуації. Чи жарт, 7.1 секунда до сотні.
Тільки от трясе. Причому на дрібних нерівностях. Звинувачувати в цьому треба не тільки і не стільки підвіску, скільки опціонні 19-дюймові колеса з тоненькою гумою. А адже я застав ще ті часи, коли на інших Ferrari з заводу ставилися 17-дюймові колеса. Ех…
Жестковат і салон. Ні-ні, до якості відокрем ніяких претензій. Матеріали добротні, кнопки зручні, а дизайн так і взагалі вище всяких похвал. Стиль ретро особисто мені імпонує, а завдяки красивим дисплеям ти відчуваєш себе як в машині супергероя з коміксів 60-х років. Але все це зроблено не для людей похилого віку – в жорсткому спортивному кріслі не розслабишся.
Та й характер у автомобіля не для розслаблень. MINI провокує – натиснути педаль сильніше, рулити різкіші. Режим Green для слабаків – даєш Sport. Втупившись в дорогу своїми круглими фарами, Clubman так люто кидається в атаку, що мимоволі сприймаєш цю машину якимсь передньопривідним Porsche для студентів.
Відгуки на повороти керма – блискавичні. Мотор на подив тяговитий і витягує легкий універсал навіть на малих обертах. Незважаючи на низьку посадку, габарити відчуваються відмінно, дозволяючи хвацько маневрувати в траспортном потоці.
Тільки не треба говорити, що ви купили цей універсал для сім’ї. Так, ззаду місця побільше, ніж у звичайному п’ятидверному MINI. Але автокрісло все одно поміщається з працею. Багажник хоч і зручний, але все ж малий. Так, і будь ласка, не намагайтеся посадити в салон більше чотирьох осіб – пошкодуйте пасажирів!
MINI залишився вірний собі – це по колишньому car for fun. Задні розпашні дверцята – не для зручності, а для того, щоб вплинути двома задніми двірниками перед лобовим склом машини, яку ви тільки що обігнали. Додаткові бічні двері – можливість виглядати трохи більш дорослим щодо звичайного MINI. Збільшена колісна база – щоб можна було посадити більше друзів і показати їм, яка прикольна у вас машина.
Здавалося б, навіщо переплачувати? Чому б не взяти звичайну тридверку. Але я знаю відповідь. Clubman дивним чином вирішив головний парадокс MINI. Ця машина створювалася чоловіками для чоловіків. Ефектний, стильний гоночний карт на кожен день. Але от біда – в нашій у MINI склався дівчачий імідж. І що робити порядному хипстеру? Пояснювати, що він метросексуал, а не хтось інший?!
Сlubman таких питань не виникає – це стовідсотковий unisex з ухилом у бік чоловічого лібідо. При цьому без будь-яких обмежень за частини ходових якостей. Бойова машина молодого холостяка! Тільки пам’ятайте, оголошення про продаж треба розміщувати в той же день, що і подача заяви в ЗАГС.
Автор: Сергій Іванов
- Ford Mondeo: Back in USA. Ford Mondeo Sedan
- Самий маленький: Chery Tiggo 2. Chery Tiggo 2
- Навіщо повний привід на сухому асфальті? Skoda Superb. Skoda Superb Combi
- Від одного до восьми: BMW M8 Competition. BMW M8 Cabrio (F91)
- Peugeot 2008: коли зовнішність – не єдиний козир. Peugeot 2008
- Знесло башту: Jaguar F-Type Convertible. Jaguar F-Type Convertible