CITROEN GRAND C4 PICASSO: Друг сім’ї. Citroen Grand C4 Picasso
По дизайну, практичності та рівнем комфорту рестайлінговий мінівен Grand C4 Picasso претендує на лідируючі позиції в класі. Автомобіль додав у динаміці та безпеки, зберіг французький шарм і готовий боротися за покупців чи не на правах монополіста.
У бренду Citroen репутація революціонера. У той час як переважна більшість автоконцернів слід трендам, французи створюють власну виробничу порядку денного, спираючись на корпоративний принцип Creative Technology («креативні технології»). Одним із викликів мейнстріму є сімейство С4 Picasso, представлене у 2006-му в семимісному (Grand C4 Picasso), а рік потому – в пятиместном виконанні. Моделі, які прийшли на зміну Xsara Picasso, були побудовані на платформі хетчбека Citroen C4 і відрізнялися від нього довжиною кузова і деякими дизайнерськими рішеннями. Стилеобразующими елементами виступили величезне лобове скло і тонкі кузовні стійки. Мінівени другого покоління вийшли в березні 2013 року, а минулої весни пережили рестайлінг, в ході якого стали ефектніше і технологічніше.
ПАНОРАМНИЙ ВИД
Головне завдання планового оновлення – зміцнення і без того високої конкурентоспроможності мінівенів. За підсумками 2015 року Grand C4 Picasso і його укорочена версія стали найбільш популярними моделями у Європі у своїх сегментах. Як наслідок, Grand C4 Picasso зберіг знайому «космічну» зовнішність з триярусною фронтальної оптикою, панорамним дахом, рейлінгами на всю довжину кузова і подвійними передніми стійками. Фірмовий подвійний шеврон радіаторної решітки обрамляє блок-фари. Нові задні ліхтарі мають світлодіодне наповнення з 3D-ефектом, а в перепрофільований передній бампер тепер вписані «противотуманки» з шикарними хромованими скобами, візуально збільшили ширину машини. Змінився і дизайн 17-дюймових легкосплавних колісних дисків.
Салон автомобіля виконаний у модному стилі лофт з акцентом на панорамне вітрове скло в базовій комплектації, величезну опціональну скляний дах і футуристичну асиметричну передню панель. На центральній консолі майже не залишилося кнопок. Управління основними функціями виведено на семидюймовий сенсорний екран, який оперативніше реагує на натискання. Модернізована мультимедійна система надає передові онлайн-сервіси і підтримку інтерфейсів Apple CarPlay і MirrorLink (в кінці 2016 року додасться технологія Android Auto). Верхній 12-дюймовий дисплей, що виконує функції «прибирання» і отримав розширений діапазон налаштувань, можна використовувати як монітор комп’ютера, наприклад, для перегляду фотографій.
Другий ряд – це три роздільних сидіння, кожне з яких можна переміщати поздовжньо. Простору вистачає в усіх напрямках.
Оригінальність – друге ім’я французького мінівена. Центральна консоль ховається під передньою панеллю, тому можна без праці пересісти зліва направо, не виходячи з машини. На штурвалі з нерухомою маточиною кнопок більше, ніж на передній панелі, а тонюсінька селектор автомата розташований на рульовій колонці, над важелем «двірників». Виглядає незвично, і, треба визнати, звикнути до такої ергономіці непросто.
ПОВНА КОРОБОЧКА
По компоновці і рівнем обробки Grand C4 Picasso складе конкуренцію автомобілям преміального класу. В оформленні використані виключно якісні матеріали: податливий пластик і шкіра. У топовій комплектації сидіння першого ряду оснащені функцією масажу, причому пасажирське обладнано висувною підставкою для ніг (з електроприводом). Три крісла середнього ряду можна зміщувати поздовжньо окремо. При цьому місця тут в надлишку навіть при зрушених назад передніх сидіннях – спасибі щедрою колісній базі 2840 мм (+55 мм щодо C4 Picasso).
«Галерка» тут теж не для проформи, хоча дорослим буде затісно. Але при додаванні обох задніх рядів відразу ви отримаєте рівну підлогу і відсік об’ємом аж 2181 л! Нарешті, французи не були б французами, якщо б не приділили увагу дрібницям. Наприклад, у багажнику є знімний ліхтарик на акумуляторах.
Простір простором, але оновлений мінівен кладе суперників на лопатки ще й у такій дисципліні, як електронне обладнання. Крім настроюваних приладів і мультимедіа з навігацією, автомобіль можна оснастити системою кругового огляду, біксеноновими поворотними фарами, передніми й задніми датчиками паркування, двозонним клімат-контролем, акустикою JBL з сабвуфером, LCD-моніторами для задніх пасажирів, електроприводом дверей багажника. До речі, про багажнику. В ході рестайлінгу машина обзавелася технологією Hayon Mains Libres, що дозволяє відкрити двері вантажного відсіку по модному нині алгоритмом: помахом ноги під заднім бампером.
За безпеку відповідають система зчитування дорожніх знаків з обмеженням швидкості, адаптивний круїз-контроль з функцією зупинки, системи відстеження рядності і мертвих зон, асистент екстреного гальмування і функція контролю ступеня втоми водія.
Моторна лінійка оновленого мінівена складається з 1.6-літрових агрегатів. Бензиновий 150-сильний турбодвигун добре знайомий з кількох моделей концерну PSA. На дорестайлінгової машині він використовувався поряд зі 120-сильною бензиновою атмосферної версією. Тепер же у продажу тільки топовий варіант, що не може не радувати: автомобіль отримав заряд бадьорості. На прискорення до «сотні» у 150-сильного Grand C4 Picasso йде 9.3 с.
А от 120-сильний дизель сімейства BlueHDi перш на нашому ринку не пропонувався. Цей двигун з системою нейтралізації відпрацьованих газів SCR підкуповує тяговитостью (пік моменту, 300 Нм досягається вже при 1750 об/хв) і економічністю: заявлений витрата палива складає всього лише 4 л/100 км. Приємно, що у зв’язці з обома двигунами працює сучасний 6-ступінчастий “автомат” Aisin.
СВОЇМ ШЛЯХОМ
В русі Grand C4 Picasso демонструє напір і вірність сімейним цінностям. До динаміці як бензинової, так і дизельної модифікацій немає ніяких претензій. Автомобіль легкий на підйом і в міському трафіку, і на трасі. Запал «француза» може охолодити хіба що автомат, за замовчуванням налаштований на економію палива. При русі в спокійному ритмі коробка намагається якомога раніше переключитися «вгору». Однак варто придавити педаль газу – трансмісія тут же розуміє, чого від неї хочуть, і адаптується до стилю водіння.
Ще одна сильна сторона моделі – всеїдна підвіска. Grand C4 Picasso вміє згладжувати нерівності будь-якого калібру і при цьому чітко тримає курс на швидкісній прямій. Тим не менш до їзди в межі, з швидкими переставками і заходами в поворот на високій швидкості, мінівен не має. У цьому випадку крени і кивки кузова при гальмуванні значні. Алгоритм роботи гальм – типово французький. Уповільнення відбувається ефективно, але з-за легкої і длинноходной педалі гальмівне зусилля не так просто дозувати.
Як вже говорилося на початку огляду, компанія Citroen уникає мейнстрім-рішень. Один з проявів цієї стратегії – ставка на мінівени, яку французи роблять у тому числі і в нашій країні. У той час як більшість автовиробників прагне навод-нитка наш ринок кросоверами, Citroen знімає вершки з мало представленого у нас сегмента однооб’ємників. І конкуренцію французької компанії на цьому полі сьогодні можуть скласти хіба що більш компактний преміальний Mercedes-Benz B-Клас і великий дорогий Chrysler Grand Voyager.
Початкова ціна Grand C4 Picasso становить 23800 доларів і не здається завищеною. За ці гроші вам запропонують машину з 1.6-літровим бензиновим мотором, третім рядом сидінь, ABS, ESP, кількома подушками безпеки, світлодіодними ходовими вогнями, круїз-контролем, датчиками дощу і світла, двозонним клімат-контролем і навігацією. Як бачите, навіть базове оснащення «француза» відповідає стандартам преміум-сегменту. Що вже говорити про автомобіль в максимальній комплектації Shine, який буквально нашпигований системами, які відповідають за комфорт і безпеку!
З цінами на українському ринку можете ознайомитися в нашому каталозі.
Автор: Autogoda
Також пропонуємо вам подивитися наш тест-драйв: C4 Grand Picasso. Приємного перегляду!!!
- MINI Clubman: Навіть не сподівайтеся на практичність. MINI Cooper S Clubman
- Ford Mondeo: Back in USA. Ford Mondeo Sedan
- Самий маленький: Chery Tiggo 2. Chery Tiggo 2
- Навіщо повний привід на сухому асфальті? Skoda Superb. Skoda Superb Combi
- Від одного до восьми: BMW M8 Competition. BMW M8 Cabrio (F91)
- Peugeot 2008: коли зовнішність – не єдиний козир. Peugeot 2008