4387 Peugeot 2008: коли зовнішність – не єдиний козир. Peugeot 2008

Peugeot 2008: коли зовнішність – не єдиний козир. Peugeot 2008



Якщо останнє покоління Peugeot 208 вам до душі, і ви хоч трохи, та дізнавалися про нього, тоді і 2008-й не стане для вас одкровенням. Зараз немає сенсу знову (адже ми вже тестували 208) захоплюватися особливостями цих «французів». Варто піти іншим шляхом: розглянути, чим саме Peugeot 2008 виділяється на тлі інших автомобілів. Саме «автомобілів», тому що мова піде про речі більш глобальних, ніж внутриклассовая боротьба з кросоверами Toyota C-HR і Suzuki Vitara.

Лінь читати? Дивіться відео-тест кросовера Peugeot 2008:

Peugeot 2008: коли зовнішність – не єдиний козир. Peugeot 2008

Екстер’єр

При першому погляді на Peugeot 2008 відразу ж звертаєш увагу на його яскраву зовнішність. Причому вона не просто привертає увагу своєю неординарністю, а здається «не по класу» дорогий. І не важливо навіть, подобається особисто вам цей автомобіль чи ні: 2008-й виглядає більш дорогим, ніж будь-який з конкурентів. Тут багато різноманітних ребер і штамповок по кузову, чого раніше в цьому сегменті виробники дозволити собі не могли. Якщо на секунду уявити відсутність цих елементів дизайну, здається, що з ними пішла б і вся «магія» зовнішності кросовера.

Рішення у вигляді пофарбованих у чорний задніх кузовних стійок, об’ємних ліхтарів зі складною геометрією і контрастних лакованих елементів не виглядають недоречними або дешевими. При цьому лінії кросовера здаються простими і стриманими. Тому навіть якщо зовнішній вигляд Peugeot 2008 вам не подобається, відмовити йому в ефектності ви навряд чи зможете.

Малюнок головної оптики безперечно впізнаваний. Правда, потрібно відзначити, що діодні ліхтарі (як у тестовому автомобілі) доступні тільки в топової комплектації GT Line. В більш простих версіях цих трьох ефектних розчерків у головній оптиці не буде. Але навіть без них передня частина автомобіля виглядає цікаво.

Не зовсім зрозуміло, чому французькі дизайнери не зробили поворотники такими ж, як у моделі 508, тобто коли світлодіодний «ікло» в бампері загоряється повністю. Тут же покажчиками повороту служать маленькі вертикальні смужки блок-фарах. На загальному тлі 2008-го таке рішення виглядає досить тривіально.

Але і без поворотників в «іклах» цей невеликий кросовер виглядає дуже яскраво. Враховуючи його цільову аудиторію, такий підхід я вважаю абсолютно виправданим.

З недоліків я б відзначив не зовсім вдалий алгоритм роботи системи Keyless. Коли ви підходите до автомобіля, всі двері відкриваються, відходьте – закриваються. Мені б хотілося, щоб при підході до водійських дверей відкривалася тільки вона, а якщо я опиняюся біля пасажирської, то щоб відкривалися обидві двері тієї сторони (так система реалізована в деяких «японцях», і це дійсно зручно). «Класичний» ж Keyless в Peugeot 2008 теж присутній, але лише на двері водія.

Салон і багажник

Салон цього кросовера Peugeot може відправити вас в нокаут, якщо ви пересядете в нього, скажімо, з якої-небудь Skoda. Дизайнерський підхід тут дійсно сміливий. Найпотужніший вау-ефект створює приладова панель: французи вийшли за два виміри і намагалися підпорядкувати собі третє. Якщо ви коли-небудь стикалися з тим, як працює телесуфлер, тоді вам буде набагато простіше зрозуміти, як тут була реалізована тривимірна «картинка». Така сама технологія застосовується і на родинному 208-ї моделі. Просте і в той же час ефектне рішення змушує шукати відповідь на питання, чому ж ніхто не реалізував нічого подібного раніше.

На приладовій панелі розташовані два екрани: перший – як у всіх автомобілів, а другий знаходиться перпендикулярно йому під козирком. Під кутом розташоване тонке скло, що відображає зображення з верхнього екрану. Відображення накладається на зображення стандартного дисплея, і так досягається ефект тривимірного зображення. Система працює дійсно добре, хіба що хотілося б додати їй трохи більше швидкодії (але це не критично). Крім того, на сонці зображення не блякне. Таке рішення – вдала спроба виділитися. Думаю, ця приладова панель допоможе продати більше 2008-х, ніж розповіді багатьох менеджерів в автосалонах.

Читати:  Бюджетні Skoda Scala та Kamiq отримають матричні фари

Якість збірки – на непоганому рівні, так і м’які пластики. Хоча салон створює враження легкої (але не більше) недбалості: в деяких місцях панелі підігнані не врівень, та й рядок на кріслах могла б бути рівніші. З іншого боку, окремі елементи за своєю опрацювання справді заворожують. Наприклад, клавіші на центральній консолі: у них приємне зусилля натискання, зрозуміла функціональність, та й виглядають вони просто потрясно.

Деякі сенсорні кнопки, розташовані за фізичними клавішами, ведуть окремі меню мультимедійної системи. А якість її роботи явно «не дотягує» до рівня опрацювання згаданих деталей. Нічого критичного, але ось швидкодії дійсно не вистачає. Виглядає все на «п’ять», але працює на «три з плюсом».

Тим не менш функціональність мультимедійної системи в Peugeot 2008 дуже широка. Тут є буквально все необхідне. І навіть штатна навігація, хоча при наявності Apple CarPlay і Android Auto її функціонал відходить на другий план. Також цей Peugeot оснащений бездротовою зарядкою. Тільки от розташована вона на дуже широкій (хоча і прогумованою) майданчику, звідки при гальмуванні смартфон легко зміщується, перестаючи заряджатися. Але ви завжди можете скористатися однією з чотирьох розеток USB (два спереду, двоє ззаду).

Досить зручно на водійському кріслі влаштуватися я можу, але от з ергономікою справи йдуть трохи гірше. Так, запас простору над головою достатній (навіть при моєму зрості в 2 м), але якщо налаштувати кермо «під себе», обід перекриває половину приладової панелі. Якщо ж опустити рульову колонку нижче, вона (а також винесена вперед центральна стійка) буде заважати сідати/виходити з авто.

Задній ряд, очевидно, для мене виявився тісним. Але для людини з ростом близько 180 см – в самий раз, навіть якщо сісти «самому за собою». Є запас простору і перед колінами, і по висоті. Пасажирам другого ряду доступні дві розетки USB, але підігріву задніх сидінь немає навіть в максимальній комплектації. Правда, для цього класу це нормально.

Заявлений обсяг багажника у Peugeot 2008 становить 434 л, хоча сам відсік і не виглядає настільки об’ємним. Боковини не обшиті повстю, а пластиком, який буде дряпатися. Підлога досить жорсткий, під ним розташована невелика ніша, а ще нижче розташувалася докатка.

Двигун і динаміка

Під капотом тестового кросовера встановлено 1.5-літровий дизельний мотор BlueHDi на 130 л. с. і 300 Нм крутного моменту. Колись Енцо Феррарі сказав, що кінські сили допомагають продавати автомобілі, а от перегони виграє крутний момент. Власне, у 2008-го з цим все непогано, тому мені стало цікаво, чи виграє він «свою гонку» в розгоні до 100 км/ч. Зазначений виробником розгін становить 9.3 с.

Раніше я вже виміряв розгін хетча 208 (з бензиновим двигуном), і тоді фактичний результат відрізнявся від заявленого на цілу секунду. А що зараз? Наш Peugeot 2008 розігнався за 10.41 с. І хоча це більше, ніж зазначено в характеристиках, але за мірками класу результат можна вважати непоганим. Думаю, могло б бути і трохи швидше, якби не заминка коробки на старті, адже потім двигун розкривається.

Читати:  Найдешевший Geely отримав версію для картингу з антикрилом

Так що до динаміки цього автомобіля питань не виникає ні при русі в місті, ні на трасі. Так само як і немає ніяких претензій до ефективності уповільнення. Зі швидкості в 100 км/год ми 2008-й зупиняється за 38.6 м. Цей результат я сміливо можу назвати хорошим.

Шумоізоляція і оглядовість – за мірками класу – середні. У салоні автомобіля не зовсім вже тихо, але ніякі звуки не дратують. Оглядовість з трьох дзеркал хороша, от тільки з-за високо піднятого капота не видно, що знаходиться перед бампером навіть на висоті 40 див. Тому хотілося б, щоб у 2008-му була доступна ще й передня камера. Але, на жаль, навіть у максимальній комплектації GT Line кросовер оснащений лише камерою заднього виду.

Досягти паспортних показників витрати палива, як і заявленою розгінної динаміки, під час тесту не вийшло. Ні про яких 4 л/100 км немає й мови. Реальний витрата склав близько 7 л/100 км. Не скажу, що я спеціально економив, але і в перегонів також не грав. На мій погляд, такий витрата дизпалива дещо завеликий, особливо якщо враховувати компактний розмір автомобіля. З іншого боку, тут встановлений двигун з віддачею в дуже приємні 300 Нм. Тому піти зі світлофора першим на Peugeot 2008 не складе праці.

Драйв

Кросовер побудований на новій платформі CMP. Для багатьох ця інформація може здатися зайвою, але що дійсно важливо, так це наявність в підвісці алюмінієвих елементів. Що одночасно і добре, і погано. Погано тому, що про ресурс підвісці тепер можна тільки гадати. А ось позитивна сторона в тому, що використання алюмінію зазвичай позитивно позначається на плавності ходу. Конкретно в цьому випадку все так і є, але відразу потрібно обмовитися, що і без нюансів не обійшлося.

Особливість цієї платформи, яка називається також EMP1, полягає в тому, що її використовують і для виробництва електромобілів. Раніше мені вже довелося проїхати на повністю електричному Peugeot 208. І тоді він мені здався навіть більш комфортним, ніж версія з двигуном внутрішнього згоряння. Як буде з моделлю 2008, представити поки складно. Але одне можна стверджувати: навіть ця версія з ДВС по комфорту знаходиться на вершині всього класу К1.

Кліренс тестового кросовера складає 19 див. Це дуже хороший показник, (який, будемо говорити прямо, дозволяє дивитися на Mazda CX-3 зверхньо). Сама підвіска відрізняється м’якістю: ніякі напливи, бруківка або путівець вам не страшні. За своєю «всеїдності» ця підвіска (спереду встановлені стійки MacPherson, ззаду – балка) чимось нагадує підвіску в Renault Sandero Stepway. І це, коли ми говоримо про енергоємності, комплімент.

Правда, у такий налаштування ходової є і зворотна сторона медалі. Справа в тому, що, наприклад, при їзді по бруківці (особливо коли вона мокра) на панелі приладів багаторазово загоряється індикатор роботи системи ESP. Звичайно, і інші автомобілі також можуть відрізнятися подібними параметрами, але тут це відбувається дуже часто. Зазвичай система спрацьовує під час перестроювань або поворотів. Але якщо ваші рухи будуть більш різкими, то ви будете фізично відчувати переставки задніх коліс на цілком нешкідливих (на перший погляд) віражах. Мабуть, такі реакції з’являються з-за надмірної м’якості підвіски і кренів. Раніше подібна поведінка в поворотах на автомобілях з напівзалежної підвіскою зустрічалася часто, але сьогодні така настройка є рідкістю. Тим не менш, у цьому Peugeot все саме так. Інженери у виборі між комфортом і стабільністю «по-французьки» вибрали комфорт. Можливо, це рішення є правильним, адже ESP справляється в таких ситуаціях непогано (система входить в базове оснащення автомобіля).

Читати:  Компанія General Motors показала потужного конкурента Tesla Cybertruck

Під час руху по звичайній дорозі автомобіль поводиться адекватно. Звичайно, крени нікуди не зникають, але і вони не є критичними. Інертності в поведінці кросовера не так вже й багато. Та й гострота керма підібрано під стати налаштуванням підвіски. Саме кермо можна назвати досить важким, але це лише додає відчуття контролю над автомобілем. У будь-якому випадку на швидкостях до 150 км/год їхати в Peugeot 2008 приємно і легко. І нехай у форми цього рульового колеса є противники, з точки зору налаштувань, як по мені, його можна назвати відмінним.

Головне – пам’ятати, що невелика вертикальна розгойдування буде супроводжувати вас весь час, так що при перебудуваннях цей фактор потрібно враховувати. Тобто сказати, що 2008-й «липне» до дороги, не можна. Це «розплата» за дорослий кліренс і всепрощающую підвіску.

Ціни

Автомобілі, укомплектовані дизелями BlueHDi на 130 л. с., є найдорожчими версіями 2008. З цим силовим агрегатом і восьмиступінчастим «автоматом» Aisin кросовер під «вхідний» комплектації обійдеться в 25 тис. доларів. Істотно дешевше коштують автомобілі в аналогічній комплектації, але з бензиновим мотором 1.2 PureTech, який видає ті ж 130 сил, але 230 Нм (хоча цей же мотор можна отримати і в 155-сильної форсировке). Базова версія з таким мотором (і шестиступінчастою «механікою») обійдеться в 18 900 доларів, і саме вона є самим доступним варіантом Peugeot 2008.

Не думаю, що механічна коробка передач в цьому випадку може когось зацікавити (тому альтернативою їй є шестиступінчастий Aisin, який працює в парі з 1.2 PureTech). Та й кращої силовою установкою, як на мене, для 2008 все ж є дизель.

Але головне, що вилка цін на кросовер є досить широкою. І в кожному з варіантів ви отримуєте зовнішність, яка відповідає автомобілю більш високого класу, при цьому все інше залишається на рівні досить звичайних, пересічних кросоверів. В тому числі і вартість обслуговування автомобіля раптово не стає захмарною. Не виключено, що якраз навпаки. Крім того, інтервал обслуговування тут збільшено до 15 тис. км. У будь-якому випадку 2008-й залишається конкурентом так званих народних кросоверів (наприклад, Suzuki Vitara).

Висновки

З споживчої точки зору Peugeot 2008 навряд чи можна назвати кращою покупкою, адже він не ідеальний. Але в цьому класі ідеальних автомобілів взагалі не існує. Приміром, у Toyota C-HR – варіатор, Volkswagen T-Cross оснащується DSG (та й виглядає він, прямо скажемо, нудно), а у Suzuki Vitara відсутній дизель (а на додачу ще й салон, м’яко кажучи, застарілий). Але у кожного з цих автомобілів є свій покупець, і це нормально. Адже хто-то хоче їздити виключно на Toyota, хто жити не може без чітко працюючої електроніки та мультимедійної системи від VAG, а кому-то потрібно горезвісне японське якість, та дешевше.

Хоча жоден з названих кросоверів не зможе подарувати вам такий захват, як це робить 2008-й. Таке відчуття дуже цінне, і за одну тільки зовнішність цього автомобіля можна багато пробачити. Але якщо раніше 2008-й було за що прощати, то тепер відвертих мінусів в ньому немає: це абсолютно нормальний автомобіль. З відмінним салоном і, повторюся, неймовірним дизайном.

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

2 × 4 =

Top