Opel Corsa – це буде бомба на блискавці. Opel Corsa F
содержание
Новий Опель Корса в шостому поколінні від 13 990 євро з бензиновими і дизельними двигунами. Так в чому ж бомба? Розкриємо блискавку.
Через кілька днів після появи Corsa-e з батарейним живленням ( про нього розповідь в кінці статті) випурхнули версії з класичними двигунами внутрішнього згоряння – більш ефективні, сучасні і динамічні, ніж коли-небудь.
У новому 4,06-метровому п’ятидверному Opel Corsa нам пропонують економічні бензинові та дизельні двигуни з потужністю від 55 кВт / 75 л. с. до 96 кВт / 130 л. с. (витрата палива за даними NEDC: міський 5.4-3.7 л / 100 км, за містом 4.1-2,9 л / 100 км у змішаному 4.6-3,2 л / 100 км, 105-85 г / км CO2, витрата палива WLTP: 6.4 комбінований-4,0 л / 100 км, 144-104 г / км СО2, попередні значення). Це вже бомба, особливо, коли називають цифру 2.9 літра на сотню.
Новий Опель Корса 2019 – внутрішнє згоряння без жаги до палива
Азартний спортивний стиль підтримує легка конструкція і низьке сидіння водія. Додамо до цього шасі, яке налаштували німецькі та французькі інженери, високу точність рульового управління і вже хочеться швидше натиснути на газ. Вперше в цьому сегменті також пропонується комфортабельний восьмиступінчаста автоматична коробка передач з низьким коефіцієнтом тертя.
Базова модель починається від 13 990 євро (всі ціни UPE, включаючи ПДВ).
Численні допоміжні системи, такі як система попередження про зіткнення з попереду їдучим авто, з автоматичним екстреним гальмуванням і виявленням пішоходів, інтелектуальний круїз-контроль, обмежувач, помічник з підтримання смуги руху і розпізнавання дорожніх знаків, вже включені в стандартну комплектацію.
Бензинові і дизельні моделі доступні в трьох нових версіях: за привабливу заплатите 15 850 євро, така Корса, як Elegance з безліччю функцій комфорту на борту, буде трохи дорожче (від 17 850 євро), і нагорі за ціною спортивна лінія GS (від 19 880 євро).
Детальніше про варіанти двигунів і трансмісії ще розповім, поквапимось за кермо.
Отже, сідаємо у версію з механікою і бензиновим 1.2-літровим турбомотором потужністю 100 л. с. Що можна сказати? Малюк із силуетом носорожка їде, як йому і належить. З просторістю салону теж все в порядку, мабуть, навіть, цей параметр ближче до верхньої межі сегменту. Добре, расстегиваем блискавку далі, щоб розглянути інтернаціональне вміст. Адже нова Опель Корса 2019 – результат кооперації з материнським концерном PSA, побудований на французькій платформі Common Modular Platform (CMP) і оснащений французькими ж двигунами.
Максимальний крутний момент в 1,2-літровий турбодвигун з 74 кВт / 100 л. с. становить 205 ньютонометрів, максимальний агрегат з 96 кВт / 130 л. с., це навіть 230 ньютонометрів. В обох варіантах велика частина максимального крутного моменту доступна в широкому діапазоні швидкостей. Від 1500 до 3500 об/хв. на колеса передається не менше 95% максимального крутного моменту, що в поєднанні з малою вагою автомобіля, видатної аеродинамікою і оптимізованим передавальним відношенням забезпечує потрібну активному водієві динаміку.
З першого погляду ясно: новий Опель Корса хоче бути динамічним і модним. Скло коштує вертикальней, більш плоский капот, передні стійки встановлені крутіше – перед нами типовий компактний двухобъемник довжиною 4,06 м, короткими свесамі і при тому збільшеною базою (+28 мм). І ще водій сидить на 30 мм нижче. Подібні форми, до речі, були вже у Корсы протягом її 30-річної біографії.
Бомбическая фішка ще й у вазі: носорожек не хоче не хоче запливати жиром і страждати гіподинамією – він скинув 108 кг (!), 40 з яких припадають на чорний кузов. В результаті порожня Корса стала важити 980 кіло, хоча за правилами DIN і записана споряджена маса 1100 кг. Зате багажник, навпаки, вміщує тепер на 24 л. більше, тобто 309 літрів.
У Opel Corsa 2019 нова мультимедийка: 7-дюймова кольорова мультимедійна навігаційна система з сенсорним екраном і 10-дюймова мультимедійна навігаційна система Navi Pro з кольоровим сенсорним екраном. Крім того, Corsa також пропонує нову телематическую послугу «OpelConnect» за запитом. Жива навігація з інформацією про дорожню обстановку в режимі реального часу і актуальними цінами на паливо, а також прямим посиланням на допомогу на дорозі і екстрені виклики роблять поїздку ще більш розслаблюючій для водіїв і пасажирів.
Opel пишається набором інноваційних технологій. Наприклад, тут повністю світлодіодний головний світло і задні ліхтарі, а також матрична технологія управління світлорозподілом.
Даний подія – адаптивний безбликове світло IntelliLux LED Matrix light, який Opel вперше пропонує в основному сегменті малолітражних автомобілів. Вісім світлодіодних елементів управляються фронтальною камерою високого дозволу останнього покоління і автоматично і безперервно адаптують світловий промінь до відповідної дорожньої ситуації й обстановці.
Так і в ассистентів водія недоліку немає.
На вибір пропонуються (крім електричного, про який мова нижче) 4 двигуна. Турбірована 1.2-літрова «трійка» може мати потужність 75, 100 і навіть 130 л. с. Поряд з п’яти і шестиступінчастою механікою пропонують класичний 8-ступінчастий автомат. Півторалітровий дизель видає 100 л. с. і комплектується тільки механікою. Натисканням кнопки можна вибрати один з 4-х режимів руху, але згодом обіцяють більше.
Версія в сто конячок з ручною коробкою передач вже при першому заїзді показала, що цей мотор дає помітно більше жвавості. Мотор розкручується охоче, підкоряючись натиснення акселератора. Його характерне 3-цилиндровое бурчання дуже навіть підходить до враженню від його потужності. Можливо, секрет у меншій масі, а можливо, і в іншій характеристиці двигуна. Динамічні 130 л. с. укупі з новим автоматом залишають ще більш сильне відчуття.
Передні колеса реагують швидко і точно на рух керма. Недостатня обертальність не в характері. Зате здивувала підвіска, короткі удари хоча і були чутні, але майже не відчувалися. Новий Опель Корса 2019 плотненький, але не жорсткий. Поведінка машини здалося придатним і комфортним для далеких подорожей.
Там все на електриці.
Corsa-e – це електромобіль за ціною, доступною нормально заробляє клієнту.
Шосте покоління випускається з 1982 року Корсы вперше отримає електричну версію Corsa-e.
Звичайно, 29.900 євро не назвеш економною купівлею на розпродажі, але, тим не менш, ціна для електромобіля набагато нижче рівня автомобіля верхнього класу. Тим самим Opel може завоювати клієнтів, які досі не наважувалися поставити в свій гараж електричну конячку. До того ж, в залежності від регіону, є спеціальні компенсації, що знижують кінцеву ціну для покупця.
Сучасний дизайн та інноваційна техніка відрізняють нову Corsa-e – і це менше, ніж за 30 000 євро.
Незважаючи на прийнятні ціни, клієнти навіть при виборі базової комплектації не повинні впадати в аскетизм: версія «Selection» вже має клімат-контроль з дистанційним управлінням, безключовий доступ і мультимедійну систему з Apple CarPlay і Android Auto, а також з 7-дюймовим тачскріном. Також на борту будуть сигналізатор можливого зіткнення з автоматичним гальмуванням і розпізнаванням пішоходів, асистент утримання смуги. Але найпривабливіше співвідношення ціна/якість у комплектації Corsa-e «First Edition» ціною 32.900 євро, що включає світлодіодні фари, 17-дюймові алюмінієві диски, двобарвне забарвлення і повністю цифрову панель приладів.
За повністю цифровий кокпіт доведеться доплатити. Але в комплектації «First Edition» він вже є.
За бажанням для нової электрокорсы можна замовити і LED-Matrix-головний світло – прем’єра в малому класі.
Ще один плюс: новітній автомобіль на модульній платформі концерну PSA має дуже практичний запас ходу 330 км в змішаному циклі WLTP. Отже, шосте покоління Corsa, що стало з 1982 року самим продаваним Опелем, вперше доступно, як чисто батарейний електромобіль потужністю 100 кВт /136 л. с. До сотні він розганяється за 8.1 с, а міські 50 км/ч набирає взагалі за 2.8.
До цього треба звикнути: міську швидкість 50 Corsa-e набере трохи більше, ніж за 2 секунди.
Автор: Петро Менших
- Honda CR-V Hybrid: у світле майбутнє без коробки передач. Honda CR-V
- Як перевірити новий автомобіль в дилерському центрі?
- Потрібна страховка на новий автомобіль і скільки можна їздити без неї?
- Процес реєстрації авто в Україні в 2018 році
- Огляд автомобіля Lexus RX L 2018 – 2019 року
- Огляд автомобіля Haval H4 2018 – 2019 року