VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback
З старого: ліфтбек базується на старій платформі PQ25 – вона ж була і у попередника. І підвіска, і мотори – колишні. Це добре.
Габарити і практичність
Новий Polo – дуже схожий на ліфтбек Skoda Rapid. Спереду він ніби нова Джетта, але кузов – шкодовський: двері багажника – це саме двері, вона піднімається разом зі склом, відкриваючи доступ в салон. У Фольксвагена машин з таким типом кузова не було давно.
Від метаморфози Polo тільки виграв – багажник додав в обсязі 90 літрів (тепер 550 л «під шторкою»), а величезна п’ята двері дозволяє забити весь корисний об’єм під зав’язку, в тому числі великогабаритними речами. Крім того, новий Polo довший попередника на 79 мм, 38 мм розтягнулася колісна база. Так що з точки зору комфорту для задніх пасажирів і перевезення багажу «дідок» точно в програші.
Дизайн кожен оцінює сам…
… а ось по практичності нова машина однозначно попереду.
Техніка
Ліфтбек базується на старій платформі PQ25 – вона ж була і у попередника. І підвіска, і мотори – колишні. Це добре. Можна сподіватися, що по надійності новий Polo не поступиться старому, а значить і вартість володіння залишиться на колишньому рівні.
Навряд чи хтось скаржився на обсяг багажника старого Polo (490 літрів), проте в новій машині він ще більше.
За їздовим якостям Polo справедливо вважався одним із лідерів класу – і машина нового покоління не повинна розгубити ці властивості.
Атмосферник 1.6 MPI (90 і 110 л. с., позначення CWVA) поєднується з 5-ступінчастою механічною коробкою і 6-ступінчастим автоматом. Турбомотор 1.4 TSI (125 л. с., позначення CZCA) – тільки з 7-ступінчастим роботом DSG. Ця зв’язка дає можливість пересуватися у жвавому режимі при невеликій витраті палива.
Двигуни сімейства EA211 ставлять на Polo з 2015 року, та основні дитячі болячки усунені. Головне – вирішили проблеми зі стукотом в циліндропоршневої групи, які мучили попередника – 105-сильний агрегат з сімейства EA111 (позначення CFNA), який встановлювався на Polo ранніх випусків. Страшилки про любов мотора до надмірного споживання масла коштує тепер пропускати повз вуха.
По частині ергономіки у старого Polo все добре, приємна й опціонна оздоблення сидінь, і новий кермо. Але вік не приховати, а замовити бічні подушки і шторки безпеки не можна.
У дорогих версіях новачка – цифрова приладова панель Active Info Display.
Механічна коробка автомат і Aisin TF60 – безпроблемні. Головне – не вбивати їх цілеспрямовано і регулярно міняти масло. Семиступінчастий робот DQ200 масштабно модернізували в 2011 році (оновили зчеплення, мехатроник, механічну частину), а потім і в 2013-м. З тих пір вузол зчеплення модернізували ще кілька разів, і його ресурс підбирається до 100?000 км. на Жаль, мехатроник може відмовити в будь-який момент, але таких випадків стало помітно менше навіть за статистикою неофіційних станцій обслуговування. Так що робота боятися – швидко не їздити.
По частині керованості Polo завжди вважався одним з кращих в класі. Я на новій машині поки не їздив, але впевнений, що в їздового плані седан і ліфтбек дуже близькі. Напевно є незначна різниця в жорсткості кузова – обов’язково перевіримо всі зазори і як відкривається величезна двері багажника вивішеній на машині. Ліфтбек важче седана на 20 кг – почасти тому він повільніше в розгоні до 100 км/год на 0,2–0,3 секунди, які ніхто не помітить. При цьому офіційні дані обіцяють економію до 0,7 літрів бензину на 100 км.
Пакети і «цукерки»
Мультимедіа з сенсорним екраном і підтримкою App-Connect – стандартне оснащення нового Polo. У базових версіях – з діагоналлю 6,5 дюйма, у більш просунутих – 8,25 дюйма.
У старої машини – максимум 6,5 дюйма.
При купівлі нового Polo ви отримуєте в якості базового оснащення систему стабілізації, центральний замок з дистанційним управлінням, світлодіоди в головному світлі, мультимедиасистему з монітором діагоналлю 6,5 дюймів. Але кондиціонера і обігріву передніх сидінь не чекайте, а на старій машині вони є. Причому опції для базового Polo 2020 року не передбачено в принципі.
Так що реально купувати новий ліфтбек будуть у наступній комплектації. З неї з’являється можливість докуповувати пакети додаткового обладнання з недоступними для «дідка» датчиками світла і дощу, бічними подушками безпеки.
Що в сухому залишку? Купувати стару машину має сенс, тільки якщо вдасться виторгувати у дилера знижку і ви не женіться за суперудобным багажником і багатими опціями.
Якщо нові можливості для вас принципові, чекайте Polo?2020. Отримавши більш зручний кузов і сучасну електроніку, він зберіг принципові плюси колишнього Polo: витривала шасі, перетравлює АІ-92 мотор 1.6, надійні механічну коробку і автомат, а також доведений до розуму робот DSG.
Автор: Михайло Гзовский
- Ford Transit: фургон на всі випадки життя. Ford Transit Kombi
- Volkswagen Polo: популярний хетчбек. Volkswagen Polo 5-ти дверний
- Honda NSX: стильний японський спорткар. Honda NSX
- Genesis G70 з незвичайною приладовою панеллю: чим корейці здивували і порадували. Genesis G70
- Скажи «си-и-ыр!»: тест заряджених кросоверів BMW X3/X4 M Competition. BMW X4 M (F98)
- Мої смаки дуже специфічні: Jeep Wrangler. Jeep Wrangler