4420 VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback



З старого: ліфтбек базується на старій платформі PQ25 – вона ж була і у попередника. І підвіска, і мотори – колишні. Це добре.

Габарити і практичність

Новий Polo – дуже схожий на ліфтбек Skoda Rapid. Спереду він ніби нова Джетта, але кузов – шкодовський: двері багажника – це саме двері, вона піднімається разом зі склом, відкриваючи доступ в салон. У Фольксвагена машин з таким типом кузова не було давно.

Від метаморфози Polo тільки виграв – багажник додав в обсязі 90 літрів (тепер 550 л «під шторкою»), а величезна п’ята двері дозволяє забити весь корисний об’єм під зав’язку, в тому числі великогабаритними речами. Крім того, новий Polo довший попередника на 79 мм, 38 мм розтягнулася колісна база. Так що з точки зору комфорту для задніх пасажирів і перевезення багажу «дідок» точно в програші.

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

Дизайн кожен оцінює сам…

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

… а ось по практичності нова машина однозначно попереду.

Техніка

Ліфтбек базується на старій платформі PQ25 – вона ж була і у попередника. І підвіска, і мотори – колишні. Це добре. Можна сподіватися, що по надійності новий Polo не поступиться старому, а значить і вартість володіння залишиться на колишньому рівні.

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

Навряд чи хтось скаржився на обсяг багажника старого Polo (490 літрів), проте в новій машині він ще більше.

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

За їздовим якостям Polo справедливо вважався одним із лідерів класу – і машина нового покоління не повинна розгубити ці властивості.

Атмосферник 1.6 MPI (90 і 110 л. с., позначення CWVA) поєднується з 5-ступінчастою механічною коробкою і 6-ступінчастим автоматом. Турбомотор 1.4 TSI (125 л. с., позначення CZCA) – тільки з 7-ступінчастим роботом DSG. Ця зв’язка дає можливість пересуватися у жвавому режимі при невеликій витраті палива.

Читати:  Перший пікап KIA офіційно надійшов у продаж

Двигуни сімейства EA211 ставлять на Polo з 2015 року, та основні дитячі болячки усунені. Головне – вирішили проблеми зі стукотом в циліндропоршневої групи, які мучили попередника – 105-сильний агрегат з сімейства EA111 (позначення CFNA), який встановлювався на Polo ранніх випусків. Страшилки про любов мотора до надмірного споживання масла коштує тепер пропускати повз вуха.

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

По частині ергономіки у старого Polo все добре, приємна й опціонна оздоблення сидінь, і новий кермо. Але вік не приховати, а замовити бічні подушки і шторки безпеки не можна.

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

У дорогих версіях новачка – цифрова приладова панель Active Info Display.

Механічна коробка автомат і Aisin TF60 – безпроблемні. Головне – не вбивати їх цілеспрямовано і регулярно міняти масло. Семиступінчастий робот DQ200 масштабно модернізували в 2011 році (оновили зчеплення, мехатроник, механічну частину), а потім і в 2013-м. З тих пір вузол зчеплення модернізували ще кілька разів, і його ресурс підбирається до 100?000 км. на Жаль, мехатроник може відмовити в будь-який момент, але таких випадків стало помітно менше навіть за статистикою неофіційних станцій обслуговування. Так що робота боятися – швидко не їздити.

По частині керованості Polo завжди вважався одним з кращих в класі. Я на новій машині поки не їздив, але впевнений, що в їздового плані седан і ліфтбек дуже близькі. Напевно є незначна різниця в жорсткості кузова – обов’язково перевіримо всі зазори і як відкривається величезна двері багажника вивішеній на машині. Ліфтбек важче седана на 20 кг – почасти тому він повільніше в розгоні до 100 км/год на 0,2–0,3 секунди, які ніхто не помітить. При цьому офіційні дані обіцяють економію до 0,7 літрів бензину на 100 км.

Читати:  Старий 25-річний Ford Sierra продали за ціною елітного кросовера

Пакети і «цукерки»

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

 Мультимедіа з сенсорним екраном і підтримкою App-Connect – стандартне оснащення нового Polo. У базових версіях – з діагоналлю 6,5 дюйма, у більш просунутих – 8,25 дюйма.

VW Polo ліфтбек: всі відмінності від седана. Volkswagen Polo Liftback

У старої машини – максимум 6,5 дюйма.

При купівлі нового Polo ви отримуєте в якості базового оснащення систему стабілізації, центральний замок з дистанційним управлінням, світлодіоди в головному світлі, мультимедиасистему з монітором діагоналлю 6,5 дюймів. Але кондиціонера і обігріву передніх сидінь не чекайте, а на старій машині вони є. Причому опції для базового Polo 2020 року не передбачено в принципі.

Так що реально купувати новий ліфтбек будуть у наступній комплектації. З неї з’являється можливість докуповувати пакети додаткового обладнання з недоступними для «дідка» датчиками світла і дощу, бічними подушками безпеки.

Що в сухому залишку? Купувати стару машину має сенс, тільки якщо вдасться виторгувати у дилера знижку і ви не женіться за суперудобным багажником і багатими опціями.

Якщо нові можливості для вас принципові, чекайте Polo?2020. Отримавши більш зручний кузов і сучасну електроніку, він зберіг принципові плюси колишнього Polo: витривала шасі, перетравлює АІ-92 мотор 1.6, надійні механічну коробку і автомат, а також доведений до розуму робот DSG.

Автор: Михайло Гзовский

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

14 − 6 =

Top