4422 Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental



Вперше я побачив новий Continental у березні 2015 року, коли він був ще у вигляді концепт-кара з люстрами світлодіодних вогнів і кілограмами хрому. У Детройті-2016 Lincoln показував вже серійний седан, а я до того моменту встиг переїхати в Майамі, тому розглядав його не просто з цікавості, а, можна сказати, як потенційного сусіда. Але повинен був пройти ще майже рік, перш ніж Continental нарешті почав з’являтися на дорогах Флориди.

«Блек лейбл»

Новий фірмовий стиль дилерських центрів марки Lincoln – це строгий, але затишний монохромний декор з явним переважанням теплого молочного кольору. Перебувати в такій обстановці приємно і спокійно, адже саме поняття quiet luxury – «тиха розкіш» – обрано девізом моделі Continental.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Сама наворочена комплектація називається Black Label. А привілейованим клієнтам вважається «чорна мітка», яка являє собою програму лояльності, куди входить консьєрж-служба з персональним менеджером, спеціальний план обслуговування автомобіля, включаючи його доставку на сервіс, мийку або інший догляд в будь-який момент за запитом, а також пропуск в мережу елітних ресторанів.

У мене, зрозуміло, мітки немає, і, напевно, тому мене чекав різний прийом в двох різних дилерських центрах. В першому салоні ніхто мою заявку знайти не зміг, незважаючи на те що я заздалегідь по телефону домовився про тест-драйві. «Персональний менеджер», якого мені надали, зовсім ніякого інтересу до моєї персони не виявляв, і мені навіть здалося, що він був під кайфом. Будемо сподіватися, суто в медичних цілях. Правда, автомобіль мені все-таки видали, але це був Continental в одній з найпростіших комплектацій, що дуже нетипово. Я вважаю, в такому ділі, як продаж люксового автомобіля, дрібниць не буває, тому у цього дилера я б машину точно не купив.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Другий дилерський центр, куди я заглянув кількома днями пізніше, стандарти обслуговування дотримується старанно. Від бажаючих допомогти мені не було відбою, і в якийсь момент здалося, що персональний менеджер тут необхідний насамперед для того, щоб допомагав відбиватися від інших персональних менеджерів. Машин в наявності було хоч відбавляй, на будь-який смак і колір. Зі слів дівчини-адміністратора, Continental розходиться добре, хоча з моменту старту продажів на той момент пройшло трохи більше місяця. Вона з гордістю розповіла, що нещодавно продала як раз один з «блек лейблів». Конкурентів у цього седана, на її думку, немає, тому що Lincoln досі моделі подібного рівня не пропонував. Після цих слів я вирішив придивитися до дівчини уважніше – але ні, вона точно не була під кайфом.

Jaguar S-класу

Спереду Lincoln наполегливо прагне виглядати Ягуаром, в силуеті теж бачиться щось знайоме, проте я починаю шукати зачіпки – і не можу впізнати оригінал. Continental начебто солідний та могутній, але у його образі не вистачає породистої дива. Такого дизайн-маніфесту, щоб відразу звучало: «Я тут головний». Ні, це не про Lincoln. Всім своїм виглядом він скоріше запитує: «А хто тут останній головні?»

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Адаптивні світлодіодні фари – ознака найдорожчих Лінкольнів, їх можна замовити тільки для машин серії Black Label або для самої потужної версії з трилітровим бітурбомотором.

Continental – новий линкольновский флагман, і в цьому статусі він змінює модель MKS, зроблену в 2008 році з седана Ford Taurus. Можна було б сказати, що Lincoln трохи стримав розмах, оскільки минулого разу фордовський кузов розтягнули так, що за розмірами MKS ледь не переріс «довгий» Мерседес S-класу, – 5222 мм! А Continеntal – це «всього лише» 5116 мм в довжину. Хоча насправді колісна база стала істотно більше (2995 мм проти 2868), і тепер за розміром салону Lincoln куди більше відповідає поняттю представницького седана, все ще залишаючись більше «сімки» BMW.

Читати:  У Чехії почали конфіскувати машини з російськими номерами

Але Continental – один з небагатьох представницьких седанів з поперечним розташуванням двигуна, і ціна на топовий варіант закінчується там, де базовий S-клас тільки починається, тому прямого замаху на німецькі люкс-седани у Лінкольна не вийде. Він буде конкурувати з автомобілями на клас нижче. Або навіть на два. Прайс-лист в США починається з позначки 44720 доларів без урахування податків – і так демпінгувати тут собі не дозволяють навіть корейці. Для порівняння, Kia Quoris (у Америці вона називається K900) коштує мінімум 49900 доларів, BMW п’ятої серії – від 50200, а новий Mercedes-Benz E-класу – від 52150 доларів.

Ручки, кнопки і півкулі

Перший контакт з Лінкольном відбувається через одну з найбільш оригінальних деталей – хромовану ручку дверей E-Latch під природний хват, яка є єдиним цілим з металевим підвіконні молдінгом. Саме тому смикати її безглуздо. Щоб відкрити двері, потрібно намацати кнопку на зворотному боці ручки. Сервопривід, який отщелкивает замок, спрацьовує не миттєво, а з невеликою затримкою. Якщо акумулятор сяде, то суперконденсатори збережуть заряд ще приблизно на 20 відкриттів. У самому екстреному випадку двері можна відкрити механічно, вставивши ключ в спеціальний проріз, розташовану в накладці на водійських дверей.

До речі, внутрішніх ручок відкривання дверей в Лінкольні взагалі немає. Їх роль виконують кнопки, які «відстрілюють» двері назовні, хоча і роблять це після паузи. До речі, для підстраховки на двері водія в самій нижній частині знаходиться «стоп-кран», який дозволяє відкрити її традиційним способом. У пасажирів такого привілею немає.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Блок управління регулюваннями крісла як у Мерседеса, але з пластику. Кнопки стеклопод’емников – фордівські, в центрі підлокітника – кнопка відмикання дверей, а внизу той самий «стоп-кран», який дозволяє відкрити двері без допомоги сервоприводу.

Відчинивши двері особливо в сонячну погоду, ви ризикуєте осліпнути від великої кількості хрому в салоні. Буквально кожна деталь має блискучу окантовку, а все, що не покрита хромом, обтягнуте шкірою або оздоблення натуральним деревом. Багатства інтер’єру не займати, але його оригінальним не назвеш, це скоріше класика на сучасний манер. Втім, саме таким і хоче бути Lincoln.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

У темний час доби Continental дивує вітальній ілюмінацією. Система безключового доступу розпізнає наближення власника з брелоком, і машина починає повільно «розпалювати» світлодіоди ходових і габаритних вогнів, протитуманних фар, а також внутрішню поверхню монолітних ручок. Всередині до цього моменту теж вже все горить: нижня частина передньої панелі, панорамний дах, ручки дверей і центральний тунель тут також обладнані світлодіодним підсвічуванням.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Кермо в будь-якому випадку триспицеве, панель приладів – рідкокристалічна.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Крім мінімалістичного інтерфейсу передбачений і класичний – з зображенням традиційних спідометра і тахометра.

Опинившись на водійському сидінні, з перших секунд розумієш, що знайомий з цим автомобілем. Погляд вихоплює не атрибути розкоші, а ті елементи, які вже десь зустрічав. Блок управління світлом, клавіші склопідйомників, підсклянник з недорогого пластика, сховавшись під «шторкою» з натурального дерева. «Та я в Форді», – кажеш ти собі, але потім бачиш пульт електрорегулювання крісла і розумієш, що поквапився: він тут майже такий же, як на автомобілях Mercedes-Benz. І динаміки аудіосистеми Revel теж схожі на мерседесовські. Подібний коктейль наводить на думку, що інженерам і дизайнерам потрібно було вписатися в досить суворий бюджет.

Тактильні відчуття підтверджують цю гіпотезу. Хрому на деталі не вистачає «ваги» і якості. Створюється враження, що звичайні фордівські кнопки просто посріблили «під преміум», а зусилля на натискання і чіткість включення залишилися незмінними. До Форду в цьому плані жодних претензій, а от з Лінкольна попит іншої. Хоча варто пересісти в будь-який інший автомобіль цієї марки, як стане зрозуміло, що для них навіть такий Continental – це дійсно флагман.

Читати:  Електричний кросовер Alfa Romeo Milano викликав політичний скандал

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Найбагатші передні крісла з регулюваннями по 30 параметрах коштують 1500 доларів. На двері помістилися тільки базові налаштування. Тонкий «тюнінг» – через тачскрін. Continental може запам’ятати три різні конфігурації.

Мультимедиасистему Sync 3 як і раніше віднести до сильних сторін можна. Швидкодія залишає бажати кращого. Управляється вона або кнопками на кермі, або за допомогою тачскріна, а ось шайби або тачпада на центральному тунелі не передбачено. Зате є опціонні крісла з тридцятьма регулюваннями. Причому частина з них винесена в меню мультимедійної системи, тому процес першої налаштування займає вічність. Може, розрахунок на те, що, почавши одного разу підгонку крісла, клієнт до фіналу встигне постаріти і втратить бажання міняти автомобіль?

Особливо вражає подушка сидіння, розрізана поздовжньо на два «півкулі», причому кожна з цих половинок окремо регулюється як по висоті, так і по довжині. Навіщо? Не впевнений, що зрозумів, але визнаю, що це може бути зручно під час довгих поїздок, коли одну ногу можна підігнути і підперти такий «полуподушкой».

Сидіння другого ряду більш традиційні, у них є регулювання нахилу спинки, підігрів, вентиляція і вібромасаж. В підлокітнику – пульт управління клімат-контролем і аудіосистемою з невеликим кольоровим дисплеєм. Задній правий пасажир може посунути праве переднє сидіння вперед. Для ніг місця з запасом, тому рекламний ролик “Континенталю”, в якому Меттью Макконахі закидає ногу на ногу, швидше правдивий: виконати подібне хоч і нелегко, але можливо.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Такий задній диван з роздільними регулюваннями сидінь і навороченним пультом управління в підлокітнику покладено найбагатшому виконання. У базовій конфігурації буде досить проста «софа» з порожнім підлокітником і простими підголовниками.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Багажник у седана великий, а головне, глибокий і обладнаний лючком для довгомірів. Кришка має електропривод і систему безконтактного відкривання за допомогою «стусана» під бампером. Зрозуміло, теж від Форда.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Багажник об’ємом 473 л не рекорд навіть для седанів класу B+. Рятує, що відсік хоч і вузький, але високий, тому деякі валізи можна ставити вертикально. За 70-80 доларів можна придбати різноманітні органайзери

Континент тиші

Лінійка моторів вибудувана як би навпаки. Двигун з найбільшим робочим об’ємом у Лінкольна в ролі стартового агрегату – це атмосферний V6 3.7 потужністю 305 к. с. Слідом йде V6 2.7 з одним турбокомпресором – такий двигун видає 335 к. с. А на вершині гамми – ще один мотор V6, але об’ємом 3,0 л і з двома турбінами. Його віддача – аж 400 л. с. Для тест-драйву я шукав саме таку топ-версії з повним приводом.

Тільки зачинивши за собою водійські двері і запустивши двигун, розумієш, що Continental – це дійсно «тиха розкіш». Дуже тиха. Звук двигуна взагалі не чути, тільки легкий шепіт системи кондиціонування. Ця тиша трохи порушується із зростанням швидкості, але, якщо брати до уваги ціну автомобіля, подібні нюанси відходять на другий план. Дуже здорово. І багато в чому тому, що за акустичний комфорт під час руху відповідає система активного шумозаглушення.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Завдяки майже триметрової колісній базі Continental балує задніх сідоків великим запасом місця – навіть коли попереду праворуч теж сидить пасажир. Зверніть увагу, як зроблені мультиконтурні передні крісла: на монолітній спинці закріплені рухомі підголовники і окремі «поперекові» і «плечові» секції.

Відсутність традиційного важеля трансмісії вже стало – даруйте за каламбур – традицією для автомобілів Lincoln. І Continental його теж позбавлений. Кнопки вибору режимів шестиступенчатого «автомата» розташовані зліва від мультимедійної системи, що гарантовано здивує випадкового новачка. І будь-якого європейця.

Читати:  KG Mobility Actyon дебютував у Кореї

На ходу седан веде себе за всіма законами жанру. На чолі кута комфорт. Тим не менш Continental не прагне бути поважним американцем, адже в основі тут допрацьована платформа від сімейства Mondeo/Fusion, дуже щільна навіть за європейськими мірками. Пневмопідвіска в списку опцій не значиться, але електроннокеровані амортизатори з трьома режимами м’якості прагнуть компенсувати цей недолік.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Цікаво, що ні на сайті, ні в прес-матеріалах Lincoln не повідомляє часу розгону до 60 миль в годину і максимальної швидкості. Хоча за заводським вимірам прискорюватися до 60 «ем-пі-ейч» він повинен за 5,5 с – тобто це не просто тиха, але ще і дуже швидка розкіш!

І рев четырехсотсильного мотора змушує на секунду повірити, що Continental здатний дарувати задоволення від активного водіння. Особливо в момент старту, коли автомобіль трохи присідає і під вереск шин зривається з місця. Правда, це свідчить швидше про не найвдалішою настроювання системи і повного приводу.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Камера під лобовим склом допомагає працювати адаптивного круїз-контролю і систему стеження за розміткою, але далі цих функцій «автопилотные» задуми Лінкольна поки не виходять.

На Лінкольні, як і на Mondeo, застосований електропідсилювач керма. Із зростанням швидкості кермо, як і належить, важчає, але інформації на ній все одно замало. Continental добре розганяється, веде себе в міру комфортно і зібрано, проте назвати його драйверским автомобілем все ж не вийде. Потужний мотор йому покладено швидше для статусу, тому що, вже обжившись в США, я, наприклад, не дуже розумію, де тут можна скористатися всіма 400 «кіньми». Особливо якщо ззаду сидить власник машини. А продавати Lincoln у «безлімітних» країнах концерн Ford не планує – ні в Німеччині, ні на Близькому Сході. Поки тільки Північна Америка і Китай.

Втім, далеко не кожен Continental чекає доля «персоналки». Недорогі версії в основному вибирають в якості сімейного автомобіля. Тобто умовно сімейного, тому що середній вік власників – далеко за п’ятдесят. Так що, незважаючи на потужний двигун, Continental – це все ж машина для тих, кому нема чого квапитися. Спокій, тільки спокій.

Меморіал Лінкольна

Здаючи ключі, я думав ось про що. Поганий той солдат, який не мріє стати генералом, і маркетологи майже будь автомобільної марки думають про те ж. Завдання мінімум – обзавестися «преміальним якістю», а завдання-максимум – увірватися в когорту обраних, які можуть величати себе преміум-брендом.

Але з маркою Lincoln трудність полягає в тому, що 100 років тому вона вже була народжена як преміальна. Майже всю другу половину минулого століття Lincoln прослужив президентським автомобілем в США. Не завжди вдало, як у випадку з Джоном Кеннеді, але все ж.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Однак ближче до кінця минулого століття марка серйозно деградувала. Спорідненість з концерном Ford породило значну технічну, а потім і візуальну уніфікацію з масовими машинами. Зрозуміло, ні про яке преміум-іміджі мови вже бути не могло.

З середини 2000-х дизайн автомобілів Lincoln став мінятися і йти в бік, так що сьогодні моделі вже не схожі на Форди зовні, але для «преміуму» цього мало. Можливо, саме тому Lincoln і не поспішає виходити на глобальний ринок, і поки крім США і Канади ці машини продаються тільки на всеїдний китайському ринку, де для успіху часто вистачає лише імені.

Чорна мітка і замах на S-клас: Lincoln Continental. Lincoln Continental

Continental у цьому процесі дуже важливий – наступним кроком Лінкольну потрібно підтягнути всі інші моделі під його рівень якості та комфорту. Можна сказати, що рух вже почалося, адже тепер і оновлений седан MKZ (теж на основі Mondeo) приміряв нове обличчя, а головне – помітно додав в оснащенні. Хто наступний?

Автор: Олексій Дмитрієв

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

11 + 19 =

Top