BMW не планує залишати нижній сегмент ринку автомобілів
Генеральний директор BMW Олівер Зіпсе заявив, що автовиробник не відмовлятиметься від свого дешевшого сегменту при переході на електрифікацію.
«Ми не залишаємо нижній сегмент ринку. Навіть якщо ви вважаєте себе виробником преміум-класу, залишати нижній сегмент ринку неправильно — це буде основою вашого бізнесу в майбутньому», — сказав Зіпсе, виступаючи на заході. організований постачальником Robert Bosch у Берліні.
Його коментарі контрастують зі стратегією конкурента Mercedes-Benz, який у липні заявив, що спрямовує 75 відсотків своїх інвестицій на транспортні засоби найвищого класу та найпопулярніший сегмент «основних розкішних» моделей C-Class і E-Class, одночасно скорочуючи кількість моделей початкового рівня.
Минулого тижня головний фінансовий директор BMW попередив, що, хоча очікується, що цього року продажі повністю електричних транспортних засобів подвоїться порівняно з рівнями 2021 року, компанія очікує, що зростання інфляції та процентних ставок вплинуть на вхідні замовлення , особливо в Європі.
Раніше theROAD. писали, що BMW і Stellantis попереджають про різке зростання витрат у зв’язку з наближенням рецесії.
Запис BMW не планує залишати нижній сегмент ринку автомобілів спершу з’явиться на theROAD..
- У Китаї запустили у виробництво пікап BAW Calorie
- В Україні продажі авто віком до 3 років наздоганяють продажі нових
- Продажі мотоциклів та мопедів в Україні перевершили за обсягами ринок нових автомобілів
- З’явились деталі оновлення та ціни Kia EV6 2023 року
- Електричний Mini Cooper SE отримав нову білу фарбу Nanuq, натхненну білими ведмедями
- Ducati Scrambler 2023 модельного року отримав три модифікації