Вантажівки Tesla Semi масово ламаються: у них відключаються екрани
У електричних вантажівок Tesla Semi виявили небезпечний дефект: у них відмовляють екрани.
Semi – відносно молодий проект. Виробництво стартувало лише наприкінці минулого року, і Tesla поступово нарощує його темпи, незважаючи на часті повідомлення про поломки. Як повідомляє Teslarati з посиланням на інсайдерів, вони можуть бути викликані глюками екранів, на які в Semi покладено важливі функції: вони дублюють зображення з бічних камер, відображають дані про швидкість, заряд батареї, а також важливі повідомлення щодо безпеки.
Tesla Semi дебютував ще 2017 року. Серійне складання в Неваді було запущено в 2022 році з трирічним запізненням, і з того часу принаймні вісім електровантажівок вийшли з ладу. Причини не розкривають – про поломки мовчать як сама Tesla, так і PepsiCo, яка замовила сотню тягачів ще шість років тому. Їй і дістався перший екземпляр, що зійшов із конвеєра.
Коли водії Semi помічають проблеми з екранами або їхнє повне відключення, вони не наважуються продовжувати шлях і зупиняються на узбіччі. «Вони не знають, що робити, а тому гальмують і чекають на допомогу», — сказало анонімне джерело.
За його словами, проблемні вантажівки буксують у якесь «секретне» місце у каліфорнійському Лотропі. Там знаходиться нова «Мегафабрика» Tesla, яка з минулого року виробляє гігантські стаціонарні акумулятори Megapack нового покоління. Ймовірно, майданчик має в своєму розпорядженні і необхідне обладнання для діагностики поломок електрокарів.
Ще один “довгобуд” Tesla — електропікап Cybertruck — нещодавно помітили за небезпечною їздою. Прототип електрокара виляв у смузі на дорозі загального користування та на швидкості вписувався у повороти: ймовірно, водій тестував кермо. За останніми даними, виробництво стартує у середині 2023 року.
Запис Вантажівки Tesla Semi масово ламаються: у них відключаються екрани спершу з’явиться на theROAD..