Представлено оновлені електромобілі Volkswagen ID.4 і ID.5
Компанія Volkswagen представила оновлені електричні кросовери ID.4 і ID.5. Новинки отримали збільшений запас ходу та більш потужні силові установки.
Volkswagen анонсував серію оновлень для електричних кросоверів ID.4 і ID.5 для європейського ринку. Незважаючи на те, що зовні вони виглядають ідентичними своїм попередникам, електромобілі тепер мають збільшений до 556 км запас ходу, а також швидшу зарядку і нову інформаційно-розважальну систему.
Більшість змін, за винятком інформаційно-розважальної системи, з’явились у моделях, оснащених більшим акумулятором, оскільки комплектації з базовою батареєю на 58 кВт.год виграють лише від нової зарядки потужністю 115 кВт порівняно зі 110 кВт у попередника. Водночас, версії із заднім приводом і збільшеним акумулятором отримують оновлену батарею ємністю 77 кВт.год та швидкість зарядки до 175 кВт.
Як і очікувалося, ці зміни позитивно вплинули на показники запасу ходу. Тепер ID.4 Pro може похвалитися запасом ходу у 550 км, що на 17 км більше, ніж до оновлення. Подібним чином, оновлений ID.5 може проїхати до 556 км на одній зарядці, що на 11 км далі, ніж модель попереднього модельного року.
На додаток до покращеної ефективності, електромобілі отримали більш потужний електродвигун на задній вісі. Тепер він видає 282 к.с. і 545 Нм, що на 80 к.с. і 235 Нм більше порівняно з попередньою версією. Двомоторний ID.4 Pro 4Motion отримав лише 20 додаткових сил, і тепер відповідає сумарній потужності моделей із заднім приводом.
Незалежно від конфігурації, усі Volkswagen ID.4 Pro та ID.5 Pro тепер можуть похвалитися збільшеною до 180 км/год максимальною швидкістю (раніше цей показник складав 160 км/год). Також інженери Volkswagen відкоригували налаштування опціонального адаптивного шасі.
Окрім того, флагманські електромобілі Volkswagen ID.4 GTX і ID.5 GTX тепер розвивають 335 к.с., що на 40 к.с. більше, ніж раніше. У результаті розгін з місця до 100 км/год займає лише 5,4 секунди, порівняно з попередніми 6,3 секундами.
Цифрова панель приладів і додатковий проекційний дисплей доповненої реальності також були покращені. Перемикач режимів водіння тепер відокремлений від корпусу Digital Cockpit, що забезпечує вільне місце для більшого сенсорного екрана. Також у якості опції для моделі доступна нова аудіосистема Harman Kardon потужністю 480 Вт і 10 динаміками.
- Ford і Tesla змагаються, хто запропонує нижчу ціну на електромобіль
- За найдешевшим кросовером Hyundai вишикувалася величезна черга
- Автомобілі BMW «вбивають» нові iPhone
- На один із перших Tesla Cybertruck знайшовся покупець: він переплатив у 10 разів
- У Парижі зібрали величезну колекцію авто з культових фільмів
- Alfa Romeo випустила «карбонові» версії моделей Giulia та Stelvio