Mazda запатентувала чотиримоторний гібрид із роторним двигуном



Компанія Mazda запатентувала гібридну установку із роторним двигуном. 

Система низьковольтна, причому залежно від навантаження може працювати з різною напругою. Патент, зареєстрований у США, коротко описує схему установки на прикладі спорткара з трьома електромоторами та повним приводом. Але гарантій, що така машина піде у серію, звичайно ж, ніхто не дає.

Компанія Mazda запатентувала гібридну силову установку з роторно-поршневим двигуном (РПД), трьома електромоторами та батареями зі змінною робочою напругою. У звичайному режимі чотири її блоки видають стандартні 48 вольт. Однак при підвищенні навантаження дві пари запускаються послідовно на 96 вольтах кожна. Схема в першу чергу дозволяє знизити масу всієї гібридної надбудови, а також підвищити безпеку.

На прикладених до патенту зображеннях РПД уставлений спереду. Там же змонтовано два асинхронні мотор-колеса потужністю 23 кінські сили. За ДВЗ знаходиться третій електромотор. Це синхронний двигун на постійних магнітах. Така комбінація, мабуть, дозволяє досягти високої ефективності установки, хоча з документа неясно, за яким принципом вона працює.

Зрозуміло, патент не гарантує, що така система взагалі колись з’явиться у серійному виробництві. Хоча запуск гібридних установок нового типу – це один із етапів програми Mazda з електрифікації модельного ряду. Поки мотор Ванкеля можна зустріти лише на кросовері MX-30, де односекційний РПД грає роль генератора для зарядки тягової батареї.

Раніше theROAD. писали, що культову Mazda RX-7 з «Форсажу» виставили на продаж.

Запис Mazda запатентувала чотиримоторний гібрид із роторним двигуном спершу з’явиться на theROAD..

Читати:  BYD та Mercedes-Benz випустили кросовер із лідарами замість протитуманок
По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

6 + sixteen =

Top