Kia перестала бути брендом бюджетних автомобілів
Керівництво Kia більше не вважає марку бюджетною.
Про це у розмові з Automotive News заявив виконавчий директор американського офісу компанії Шон Юн. Він пояснив, що з 2018 року роздрібний продаж автомобілів Kia зріс майже на третину, при цьому середня сума операції при купівлі машини збільшилася на 60 відсотків. Це говорить про те, що марка приваблює більш заможних клієнтів і називати її «бюджетною» вже некоректно.
Трансформація Kia розпочалася ще п’ять років тому з появою на ринку великого позашляховика Telluride, який став флагманом позашляхової лінійки бренду. Представник Kia у США відзначив і тенденцію на омолодження аудиторії компанії – в автосалони приходить все більше молоді. Це пояснюється зокрема інтересом клієнтів до електричних моделей Kia, а саме EV6 та EV9. На підході є і третя батарейна модель, EV5.
Загалом приблизно 80 відсотків продажів бренду припадає на автомобілі сегменту SUV, а саме кросовери та позашляховики. При цьому потенціал моделей Sportage, Seltos та Telluride, на думку топ-менеджера Kia, до кінця ще не розкрито.
Довгострокова стратегія розвитку Kia передбачає, що з автовиробника корейська компанія трансформується у постачальника «рішень для екологічної мобільності». До 2027 року в гамі марки з’являться сім нових електромобілів, і вона активніше використовуватиме вторсировину та енергію з відновлюваних джерел.
Раніше theROAD. писали, що страховики масово подають до суду на Hyundai та Kia через хвилю викрадень.
Запис Kia перестала бути брендом бюджетних автомобілів спершу з’явиться на theROAD..