Volkswagen вважає, що безпілотні автомобілі стануть масовими до 2030 року
Ми вже чули подібні заяви в минулому, але Volkswagen добре усвідомлює проблеми, з якими стикається.
Ідея безпілотних автомобілів існує майже стільки ж, скільки і сам автомобіль, і ми нарешті підійшли до створення справді безпілотних, повністю автономних транспортних засобів, за словами VW, генеральний директор якого стверджує, що ця технологія стане основною до 2030 року.
На місцевому ґрунті люди показали, що вони не зовсім готові до автономних автомобілів. Технологія та законодавство ще не готові. Такі компанії, як Tesla, вже деякий час пишаються безпілотними автомобілями, але ніхто не реалізував це повністю.
Тепер генеральний директор Volkswagen Passenger Cars Томас Шафер стверджує, що його компанія зробить безпілотні автомобілі масовими до 2030 року. Це сталося в той момент, коли компанія проводить великий наступ на фронті електромобілів, з такими важливими моделями, як VW Golf, які будуть повністю електричними в недалекому майбутньому.
Коментарі Шафера надійшли після того, як американський безпілотний стартап Argo, у який VW інвестував мільярди, оголосив про закриття. Схоже, VW сприйняла цю новину з хвилюванням і заявила, що «консолідує свої партнерські відносини з розробниками», і додала, що «наша мета — запропонувати нашим клієнтам найпотужніші функції якомога раніше та налаштувати нашу розробку як економічно вигідною».
VW очолить свою місію безпілотного керування за допомогою Cariad у Китаї, тоді як Bosh керуватиме своїм глобальним автономним хрестовим походом. VW, як і більшість інших виробників, стикається з постійними невдачами в гонці за автономне водіння, включаючи глобальний дефіцит мікросхем, проблеми з логістикою, юридичні невдачі та той факт, що електрифікація забирає величезну кількість ресурсів у інших проєктів.
Шафер додав, що конкретні проблеми стримують VW: «Це не так тривіально, як здається. Це законодавство, системи камер, чіпи, споживання енергії та швидкість обчислень. Автомобіль стане найбільшим пристроєм збору даних, який існує. Це справді складно”.
Шафер продовжив говорити про бюрократичну тяганину, яка стримує розвиток: «Технологія доступна, і ми їздимо Гамбургом і Мюнхеном автономно. Вартість автомобіля все ще непомірно висока, тому що його виробляють дуже мало. І завжди потрібно доводити. що система керує краще, ніж людина. Законодавство для неї величезне. Воно абсолютно різне від країни до країни».
Volkswagen наразі прагне запропонувати безпілотний ID.
Раніше повідомлялось, що VW відкладає проєкт Trinity EV.
Запис Volkswagen вважає, що безпілотні автомобілі стануть масовими до 2030 року спершу з’явиться на theROAD..