5609 Бренди VW Group припиняють платну діяльність у Twitter

Бренди VW Group припиняють платну діяльність у Twitter



Бренди VW Group, включаючи Audi і Bentley, призупинили платну рекламу в Twitter до подальшого повідомлення після поглинання платформи Ілоном Маском.

Бренди Volkswagen Group припинили всю платну діяльність у Twitter до подальшого повідомлення, повідомив речник автовиробника.

Раніше в цьому місяці VW Group, яка володіє Audi разом з брендами VW, Seat, Cupra, Lamborghini і Bentley, заявила, що рекомендувала брендам призупинити платну рекламу в Twitter до подальшого повідомлення після поглинання платформи Ілоном Маском.

Представник VW Group заявив у середу, що всі бренди дотримувалися порад, тоді як Audi вирішив припинити органічну діяльність, таку як прямі публікації, і відповідати лише на запитання клієнтів на веб-сайті.

WirtschaftsWoche раніше повідомляв, що Audi припинила всі дії на платформі соціальних мереж, посилаючись на джерела в компанії.

«Ми уважно стежимо за ситуацією і будемо приймати рішення щодо наступних кроків залежно від розвитку подій», — йдеться в заяві представника Audi.

Audi не публікувала твіти з 1 листопада після того, як раніше писала майже щодня.

Ілон Маск став власником Twitter наприкінці жовтня.

Раніше повідомлялось, що GM призупиняє рекламу в Twitter через реакцію автовиробників на нового власника.

Запис Бренди VW Group припиняють платну діяльність у Twitter спершу з’явиться на theROAD..

Читати:  Притормаживаем рандеву с обновлённым Мерседесом E 200. Mercedes E-Class (W213)
По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

eighteen − 16 =

Top