Бренди VW Group припиняють платну діяльність у Twitter
Бренди VW Group, включаючи Audi і Bentley, призупинили платну рекламу в Twitter до подальшого повідомлення після поглинання платформи Ілоном Маском.
Бренди Volkswagen Group припинили всю платну діяльність у Twitter до подальшого повідомлення, повідомив речник автовиробника.
Раніше в цьому місяці VW Group, яка володіє Audi разом з брендами VW, Seat, Cupra, Lamborghini і Bentley, заявила, що рекомендувала брендам призупинити платну рекламу в Twitter до подальшого повідомлення після поглинання платформи Ілоном Маском.
Представник VW Group заявив у середу, що всі бренди дотримувалися порад, тоді як Audi вирішив припинити органічну діяльність, таку як прямі публікації, і відповідати лише на запитання клієнтів на веб-сайті.
WirtschaftsWoche раніше повідомляв, що Audi припинила всі дії на платформі соціальних мереж, посилаючись на джерела в компанії.
«Ми уважно стежимо за ситуацією і будемо приймати рішення щодо наступних кроків залежно від розвитку подій», — йдеться в заяві представника Audi.
Audi не публікувала твіти з 1 листопада після того, як раніше писала майже щодня.
Ілон Маск став власником Twitter наприкінці жовтня.
Раніше повідомлялось, що GM призупиняє рекламу в Twitter через реакцію автовиробників на нового власника.
Запис Бренди VW Group припиняють платну діяльність у Twitter спершу з’явиться на theROAD..