В Європі стартували продажі спортивного електрокросовера Lotus Eletre
Британська компанія Lotus Cars Limited оголосила європейські ціни свого електричного кросовера Eletre. Це не просто перша електрична модель бренду, а й перший автомобіль Lotus, побудований у Китаї. Місце розміщення виробництва визначено тим, що наразі британський виробник спортивних та гоночних автомобілів належить китайському холдингу Geely Automobile, який внесений в Україні до переліку міжнародних спонсорів війни.
На ринку Lotus Eletre запропонують у трьох комплектаціях, які оснащені літій-іонною батареєю ємністю 112 кВт.год. 800-вольтова технологія дозволяє заряджати акумуляторний блок змінним струмом потужністю 22 кВт та підключати до швидкісних зарядних терміналів постійного струму потужністю 350 кВт.
Кросовер має кращі аеродинамічні характеристики у своєму сегменті. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова – 0,26 Cd. Також заявлено деякі «розумні» функції аеродинаміки: активні повітряні заслінки в передній решітці, аркбутани та активний задній спойлер, який розвертається на 34 градуси при гальмуванні. Для кращої аеродинаміки забираються навіть Lidar та передній датчик.
Базова версія Lotus Eletre у Європі коштуватиме 95 990 євро. За ці гроші пропонують двомоторну силову установку потужністю 603 к.с., максимальну швидкість 257 км/год та прискорення від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди. У стандартному оснащенні заявлено передні сидіння які регулюються за 12 параметрами, проєкційний дисплей, 1380-ватна аудіосистема KEF Premium з 15 динаміками, чотиризонний клімат-контроль, підтримка Apple Carplay та Android Auto. Також у арсеналі кросовера адаптивний круїз-контроль, активна пневмопідвіска, векторизація крутного моменту та матричні світлодіодні фари.
Середня модифікація Eletre S вартістю від 120 990 євро пропонує ті ж 603 к.с. й ті самі показники продуктивності. Але є й відмінності. Серед них 22,0-дюймові колісні диски, активний задній спойлер та аудіосистема KEF Reference потужністю 2160 Вт із 23 динаміками.
Топовий Eletre R коштує 150 990 євро. Силова установка такого кросовера генерує 905 к.с. До першої сотні він пришвидшується за 2,95 секунди. Максимальна швидкість становить 266 км/год. Від дешевших версій Eletre R відрізняється карбоновим декором та шинами Pirelli P Zero. Плюс до цього він оснащений інтелектуальним активним контролем кренів та кермовим керуванням задніх коліс.
Власникам Lotus Eletre виробник надає гарантію 5 років або 100 000 миль (160 934 км) пробігу на сам автомобіль та 8 років або 150 000 миль (241 402 км) на батарею.
Перші поставки Lotus Eletre на європейський ринок розпочнуться цього літа.
- Колишнього керівника Audi оштрафовано у справі про дизельний скандал
- Volkswagen показав пікап та позашляховик Scout
- Супергібрид BMW XM розбився у спробі встановити рекорд
- Geely і Volvo створили потужного і недорогого конкурента Subaru WRX
- В мережі показали унікальний Ford Fiesta за 188 тисяч гривень
- Opel вирішив відродити забутий позашляховик Frontera