Представлений електричний седан Xiaomi SU7
Компанія Xiaomi показала свій перший автомобіль.
Електричний седан SU7 розроблений з чистого листа та вийде на китайський ринок наступного року. Для його виробництва застосують передову технологію гігалитія, а також обіцяють зробити машину частиною фірмової екосистеми. Це означає, що SU7 без проблем працюватиме з гаджетами Xiaomi, плюс отримає підтримку Apple CarPlay та AirPlay. Покупцям запропонують версії з одним та двома електромоторами, але цін поки що немає.
Компанія Xiaomi провела в Пекіні конференцію з автомобільних технологій, де представила свій перший електрокар – SU7. Це седан розміром з Porsche Taycan, який стане частиною фірмової екосистеми CarIoT та підтримуватиме безшовну інтеграцію смартфонів та планшетів Xiaomi. Виділятись на тлі конкурентів машині також допоможуть ідеальні пропорції. Наскільки можна судити, дотримані всі головні заповіді автодизайну (наприклад, довжина колісної бази — чотири діаметри колеса), причому як консультант «Сяомі» запросила екс-дизайнера BMW Group Кріса Бенгла .
В основу SU7 лягла “візок” Modena, яку роблять за сучасною технологією великоформатного лиття (gigacasting, або гігалить). Такий підхід дозволяє отримувати елементи силової структури у вигляді великих виливків, зменшуючи тим самим кількість окремих деталей та вартість. Ливарне встановлення Xiaomi Hypercasting важить 9100 тонн. По суті це міні-завод, для якого була створена система контролю якості за 400 параметрами і, вперше в історії китайського автопрому, спеціальний сплав Xiaomi Titan. Поки методом гігалитья виробляють тільки задню частину підлоги, яка за традиційного підходу зажадала б 72 деталі та 840 додаткових зварних швів.
Заявлено, що жорсткість кузова на кручення досягає 51 000 Нм/град, майже на рівні гіперкара Hennessey Venom F5. Акумулятор ємністю 101 кіловат-година інтегрований у шасі, має висоту разом із підлогою всього 120 міліметрів і пристойну за мірками галузі ефективну заповнюваність близько 77 відсотків (рекорд поки що у Zeekr – 83,7%). Як теплоізоляційний матеріал використовується аерогель. Крім того, батарея обгорнута у 17 шарів високовольтної ізоляції та обладнана системою охолодження, загальна площа радіаторів якої складає 7,8 квадратного метра. Нарешті, передбачено хмарний контроль за станом осередків та екстрене «скидання» електроенергії за серйозного збою.
У рух SU7 наводять електромотори своєї розробки Xiaomi. Усього їх буде три. Першими в масове виробництво підуть вузли HyperEngine V6/V6s (буква s позначає напругу 800 В), що розкручуються до 21 000 оборотів на хвилину. У 2025-му на машини почнуть ставити електромотори HyperEngine V8s (27 200 об/хв), плюс є експериментальні приводи із обмотаним вуглеволокном ротором (35 000 об/хв), як на Tesla Model S Plaid. Двомоторний SU7 має в своєму розпорядженні віддачу 673 кінські сили і 838 Нм крутного моменту. Початкова одномоторна версія видає лише 299 сил. На розгін до ста вони витрачають 2,78 та 5,28 секунд відповідно. Максимальна швидкість – 265 і 210 кілометрів на годину; запас ходу – 800 та 668 кілометрів.
Седану обіцяно рекордно низький коефіцієнт опору повітря — 0,195, активні аеродинамічні елементи та комплекс автоматизованого управління Xiaomi Pilot. Автопілот працює на базі лідара, 11 камер високої роздільної здатності, трьох радарів міліметрового діапазону, 12 ультразвукових сенсорів та двох обчислювальних платформ Nvidia Drive Orin. Алгоритми обробки даних та прийняття рішень власні. Електроніка, наприклад, може в реальному часі малювати топографічну схему дороги і будувати безпечні шляхи об’їзду перешкод, що виникають.
Мультимедіа SU7 працює на новітньому чіпі Qualcomm Snapdragon 8295 та операційній системі HyperOS. Діагональ центрального 3K-дисплея – 16,1 дюйма. Фішками електрокара стали «приладка», що обертається, тумблери-перемикачі на консолі і підрізаний знизу кермо з великими кнопками в дусі Porsche. Сидіння оббиті шкірою «наппа», є динамічне підсвічування салону, а також аудіосистема з 25 динаміками та підтримкою просторового звучання. Колірних схем оформлення три на вибір: сіра Galaxy Grey, червона Twilight Red та чорна Obsidian Black.
Стільки ж запропоновано варіантів фарбування кузова. У Xiaomi вирішили використовувати природні відтінки, тому SU7 можна замовити у синьому Bay Blue, сірому Yahui та зеленому Olive Green. Перший символізує море, другий – геологічні формації у національному парку Ядань, третій – приховану красу природи. За планом, демонстраційні екземпляри Xiaomi SU7 з’являться у шоурумах у першому кварталі 2024 року. Щоправда, ціни поки що не оголошені.
Запис Представлений електричний седан Xiaomi SU7 спершу з’явиться на theROAD..
- У мережу злили характеристики електричного седана Volvo ES90
- Шумахер більше не зможе жити повноцінним життям, сказав його брат
- Розпочалося масове виробництво першого автомобіля з натрій-іонною батареєю
- Lamborghini розробила систему активного регулювання розвалу/сходження
- Євросоюз погодив пільги на електромобілі з Британії
- Половина дилерів Ford відмовилася від продажів електрокарів у 2024 році