Огляд автомобіля Kia Optima Sportswagon 2019
содержание
Огляд автомобіля Kia Optima Sportswagon 2019
Буквально тільки в січні корейський ринок поповнився ще однією новинкою, запущеної в експлуатацію – Kia Optima універсал. Зараз же представлена європейська версія автомобіля 2018-2019 модельного року, яка в чималому ступені відрізняється від машин, що продаються в самій Кореї, і готується для офіційної презентації на автосалоні в Женеві 2018.
Читайте также: Сумчанам покажут старую коллекцию художественного музея (Афиша)
Також цікаво і те, що у універсала (Sportswagon) є спортивна версія GT Line, знімки якої якраз-таки корейська компанія і опублікувала в мережі, залишивши інше в секреті. Що ж собою являє універсал нової Kia Optima (або як її називають самі корейці – Kia К5 SW) 2019 модельного року?
Зовнішній вигляд авто
З змін в зовнішньому вигляді автомобіля варто відзначити новий дизайн обох бамперів, новий вигляд решітки радіатора, оновлену задню і передню оптику, а також – вихлопні патрубки. У передній оптиці зміни торкнулися протитуманних фар, які були замінені на діодні смужки (замість трисекційних, що стали вже звичними для цієї моделі).
Задня оптика теж була переведена на діодні ліхтарі, що і стало зміною у Kia Optima 2019 модельного року. У автомобілів з пакетом GT Line замість двох овальних вихлопних труб по обидва боки заднього бампера рестайлінговий універсал здобув здвоєний вихлоп, який розташувався на правої частини корми.
В іншому ж універсал Оптима SW фактично залишився колишнім, по чому можна сказати, що рестайлінг Kia Optima носить більш косметичний характер. І скоріше, такий хід корейська компанія виконала для того, щоб підігріти інтерес до вже існуючої моделі, а не для її дійсного оновлення.
Дизайн салону Кіа Оптима
Внутрішнє оздоблення та дизайн салону Кіа Оптима універсал залишилися практично незмінними – змін зазнало рульове колесо, але лише функціонально, а його вигляд ідентичний попередньому. Відповідно до заяв інженерів компанії-виробника, нове кермо відрізняється більш зручним використанням на ньому кнопок і джойстиків, а також покращився відгук системи при натисканні водієм на ту чи іншу кнопку.
Мультимедійна система так само зазнала ряд «косметичних» доробок, але її дисплей як і раніше має 7 або 8 дюймів (в залежності від обраної комплектації).
З функціоналу Kia Optima 2019 модельного року поповнилася системою утримання автомобіля в смузі руху і функцією контролю втоми водія. Ергономіка і матеріали обробки рестайлінгового автомобіля залишилися колишніми.
Як і сам кузов, так і його розміри у оновленої Kia Optima особливих змін не зазнали, але все ж звернути увагу на деталі варто:
– довжина: 4857 мм;
– ширина: 1863 мм;
– висота: тисяча чотиреста сімдесят одна мм;
– розмір колісної бази: 2807 мм;
– місткість багажника універсала: 552 літра – при розкладених задніх сидіннях, +1686 – при повністю складеному ряді задніх сидінь.
Комплектувати нову модель пропонується легкосплавними дисками діаметром 16, 17 і 18 дюймів (в залежності від комплектації автомобіля, що купується).
Точних даних про те, які комплектації рестайлінгової моделі Кіа Оптима спортвагон надійдуть на європейський, а також російський ринок, корейська компанія поки не озвучила. Все це належить дізнатися на майбутньому Женевському автосалоні, а тому залишається жати з нетерпінням звісток з цього та інших неосвітленим питань. У деякому роді, про різноманітність варіантів комплектацій можна дізнатися, виходячи з варіативності силових агрегатів, якими буде оснащуватися оновлена модель, а тому варто познайомитися з цією інформацією більш детально.
Технічні характеристики Kia Optima Sportswagon 2018-2019
Відразу варто відзначити, що в універсалі європейської версії Kia Optima 2019 модельного року частина силових агрегатів залишилася колишньою, а частина – оновилася. Так, за старою моделлю європейцям вже знаком 2-літровий атмосферний бензиновий двигун з потужністю в 163 кінських сили і турбований четирехцілідровий бензиновий силовий агрегат T-GDi з двома літрами і 245 кіньми.
Переходячи до оновлень в числі силових агрегатів, то тут європейські користувачі познайомляться з 1,6-літровим бензиновим турбованим мотором T-GDi з 180 к.с., який встановлений на моделях для корейського та американського ринків. Відомо, що такий двигун буде комплектуватися тільки 7-ступінчастою преселективной роботизованою коробкою передач.
Друга «обновка», яка очікує своїх власників – це турбований дизельний силовий агрегат CRDi об’ємом 1,6-літра і потужністю 136 коней. Цей мотор належить до сімейства U3 і покликаний замінити раніше встановлюваний на універсали Kia Optima U2 1,7-літровий двигун з 141 к.с. Також втрата потужності позначилася і на зниженні показника крутного моменту – 320 Нм, що на 20 Нм менше, ніж у попередника. Однак тепер, новий CRDi може похвалитися меншою витратою палива, а також входить в строгі рамки допустимих екологічних показників Євро 6D.
Поки точної вартості, по якій європейського ринку варто очікувати оновлену Kia Optima 2019, не названо. Але дізнатися про це можна буде зовсім скоро на Женевському автосалоні. З великою же ймовірністю можна відзначити, що з огляду на «косметичних» змін в автомобілі, його ціна теж не буде зазнавати сильних відхилень від нинішньої моделі.