GM призупиняє рекламу в Twitter через реакцію автовиробників на нового власника
Купівля соціальної мережі генеральним директором Tesla змусила різних автовиробників переглянути рекламу на платформі.
Ще в квітні генеральний директор Tesla Ілон Маск оголосив, що хоче купити соціальну мережу Twitter. Після того, як оголосив про свої наміри в очевидній спробі зменшити суму, яку йому доведеться заплатити, він подумав про це рішення. Після того, як до справи долучилися юристи, він був змушений продовжити свою пропозицію. Зараз він завершив угоду і стверджує, що перетворить платформу на притулок свободи слова. Але як мажоритарний власник автовиробника, який виробляє електромобілі, такі як Tesla Model 3, ряд конкуруючих автовиробників підняли брови з приводу цього кроку, побоюючись, що вони більше не матимуть справедливої можливості рекламувати свої товари.
Пізно в п’ятницю General Motors оголосила, що тимчасово припинила платну рекламу в Twitter, заявивши, що «взаємодіє з Twitter, щоб зрозуміти напрямок платформи» під її новим власником. GM сказав, що «як це є звичайним курсом бізнесу зі значними змінами в медіа-платформі, ми тимчасово призупинили нашу платну рекламу», але додав, що його «взаємодія з клієнтами в Twitter продовжиться».
У минулому Маск демонстрував відразу до реклами майже в будь-якій формі, але нещодавно змінив свою позицію.
У відкритому листі Маск написав: «Твіттер, очевидно, не може стати безкоштовним пекельним ландшафтом, де можна говорити що завгодно без жодних наслідків!… Твіттер прагне бути найшанованішою рекламною платформою у світі, яка зміцнює ваш бренд і розвиває ваше підприємство». Він також сказав, що на платформі буде створена рада модерації контенту «з дуже різноманітними точками зору».
Ще занадто рано казати, як право власності Маска вплине на те, як саме працює платформа, але побоювання щодо несправедливого поводження справедливі. Як конкуруючі автовиробники зможуть розміщувати чесну рекламу, якби генеральний директор Tesla вирішив використовувати алгоритми для придушення їхньої реклами або для несправедливого висвітлення твітів та реклами Tesla?
Очікуємо, що ми побачимо багато оголошень від різних автовиробників у найближчі дні та тижні, і нам найбільше цікаво побачити, як відреагують ті, хто лідирує у сфері електромобілів. Ford працює над багатьма новими електричними продуктами, як і Stellantis, Volkswagen, Hyundai тощо. Якщо припустити, що намір Маска перетворити Twitter на найбільш шановану рекламну платформу буде реалізовано, цим автовиробникам не буде про що турбуватися. Однак, якщо цілі Tesla будуть пріоритетними, Twitter побачить масовий вихід, який, безсумнівно, вплине на те, наскільки успішною може бути платформа в майбутньому.
За даними Reuters, продажі реклами склали понад 90% доходу Twitter у другому кварталі цього року, і Маск хоче зберегти цей успіх. Ми живемо в цікаві часи, і якщо врахувати особисту історію Маска, ми очікуємо, що ця подія принесе багато драми.
Раніше GMC представила 2024 Sierra EV Denali Edition 1.
Запис GM призупиняє рекламу в Twitter через реакцію автовиробників на нового власника спершу з’явиться на theROAD..
- Новий Jeep Renegade стане електромобілем
- Франція та Германія готують план для захисту європейських виробників електрокарів
- UzAuto Motors решил обогнать «АвтоВАЗ» и стать лидером автопрома в СНГ
- Ford та Volkswagen закривають безпілотний стартап Argo AI
- Volvo представляє передову інформаційно-розважальну систему на EX90
- Самые популярные б/у авто в Украине за 2022 год