Tesla та McDonalds випустили «кіберложку» для морозива
Компанія Tesla разом із McDonalds випустили металеву ложку CyberSpoon.
За даними порталу AutoHome, лімітований прилад можна придбати в Китаї через офіційну програму мережі ресторанів швидкого харчування. Вартість “кіберложки” становить 30 юанів. Крім того, McDonalds розпочав продаж морозива McFlurry у металевих стаканчиках, виконаних у стилі пікапа Cybertruck.
На CyberSpoon, виготовлену з нержавіючої сталі, нанесли напис Don’t Panic (у перекладі – «Без паніки»). Ймовірно, слоган несе послання автомобілістам, які продовжують чекати на початок серійного виробництва пікапа Tesla Cybertruck. У комплекті з кіберложкою покупці отримають спеціальний футляр, що нагадує елементи акумуляторних батарей.
У рамках колаборації компанії випустять 50 000 металевих ложок. Глава Tesla Ілон Маск заявив, що не знав про спільний промо-проект. Керівник американської корпорації спочатку назвав новину фейком. При цьому коли повідомлення про спільну продукцію з’явилися в соціальних мережах Tesla і McDonalds, бізнесмен повідомив, що обов’язково купить новий девайс.
Запис Tesla та McDonalds випустили «кіберложку» для морозива спершу з’явиться на theROAD..
- Найдорожчий кросовер Toyota презентували офіційно
- Renault представив семимісний Grand Kangoo з 1024 конфігураціями сидінь
- Новий Audi Q6 e-tron показали наживо на IAA в Мюнхені
- Компанія Polestar представила суперкар майбутнього
- Компанія BMW розкриває подробиці концепту Vision Neue Klasse
- Електромобіль Mercedes-Benz eSprinter отримав два варіанти силової установки