Porsche представила новий Macan
Компанія Porsche розсекретила електричний Macan.
Модель другого покоління побудована на електричній платформі PPE і пропонуватиметься у двох повнопривідних версіях: Macan 4 та Macan Turbo. Найпотужніший варіант має віддачу 639 кінських сил і 1130 Нм крутного моменту і розганяється до першої «сотні» за 3,3 секунди. У списку оснащення нового “Макана” є пневмопідвіска, медіасистема з трьома дисплеями та AR-HUD. Ціна у Німеччині – від 84 100 євро.
Кросовер Porsche Macan другого покоління представлений офіційно. Він став першою моделлю на платформі PPE (Premium Platform Electric), розробленої Audi та Porsche, і замість бензинових “четвірок” і “шісток” отримав двомоторну електричну систему, що розвивається залежно від версії 408 або 639 кінських сил (650 або 1130 Нм). З нуля до сотні початковий Macan 4 розганяється за 5,2 секунди, версія Turbo – за 3,3 (майже як 911 GT3 RS ). Максимальна швидкість – 220 і 260 кілометрів на годину. Для порівняння: паливний Macan GTS , будучи найпотужнішим у сімействі, видавав 440 сил та прискорювався до ста за 4,3 секунди.
Номінальна ємність батареї кросовера – 100 кіловат-годин (доступні 95 кВт•год). Від 800-вольтових станцій її можна заряджати з потужністю до 270 кіловат (від 10 до 80% за 21 хв.), Від 400-вольтових – тільки до 135, причому блок буде розпізнаний, як два акумулятори по 400 вольт кожен. Потужність рекуперації у електрокара досягає 240 кіловат. Паспортний запас ходу великий: 613 км для Macan 4 і 591 для Macan Turbo по комбінованому циклу WLTP. Для зниження енергоспоживання довелося відмовитися від двоступінчастого редуктора на задній осі та більше уваги приділити аеродинаміці. Тому Macan отримав повітряні заслінки в бампері, активний задній спойлер та гнучкі елементи на днищі.
Дизайном електрокар нагадує попередника , хоча деякі риси тут від Taycan та Cayenne Coupe . Передня оптика відтепер двоярусна: зверху стоять чотирисегментні ходові вогні, під ними основні фари, які за доплату можна замінити матричними. Об’єм багажника в “Макані” збільшився до 540 літрів (при складених спинках задніх сидінь – 1136 л), ще 84 дає невеликий відсік під капотом. У салоні – нова медіасистема на Android Automotive OS з трьома екранами: “приборка” (12,9″), центральний дисплей (10,9″) та опціональний для пасажира (10,9″). Проекційний екран має діагональ 87 дюймів та підтримує технологію доповненої реальності.
У оснащення кросовера увійшли електричний повний привід ePTM, який працює в п’ять разів швидше за традиційний, система контролю вектора тяги PTV Plus із заднім електроннокерованим диференціалом, пневмопідвіска (в базі — сталеві пружини) з адаптивними двоклапанними колесами і, вперше для моделі, поворотний механізм. . Постачання нових «Маканів» покупцям розпочнуться у другій половині року. Ціни в Німеччині – від 84 100 євро за звичайну версію і від 114 600 за варіант з приставкою Turbo. Для порівняння: найдешевший бензиновий кросовер коштує 69895 євро.
Запис Porsche представила новий Macan спершу з’явиться на theROAD..
- Новий сімейний електромобіль BMW показали на живих фото
- Новий Hyundai Palisade виявився схожим на Santa Fe
- Hyundai розробив технологію, що збільшує запас ходу електромобілів
- Tata випустила недорогий електрокросовер Punch EV
- Скільки автомобілів з механічною коробкою було продано минулого року в США
- Американські аналітики опублікували рейтинг «дальності ходу» сучасних електромобілів