Оновлений Kia Sorento: тепер із витратою 1,6 літра на 100 км
Оновлений Kia Sorento: тепер із витратою 1,6 літра на 100 км.
Прес-служба Kia підтвердила характеристики версій європейського ринку. Покупці зможуть вибирати між турбодизелем і двома гібридами: звичайним HEV і PHEV, що заряджається. Автовиробник підтвердив: техніка гібридів не зміниться, тобто розетковий кросовер розвине 265 кінських сил (350 Нм), витрата бензину в змішаному складе 1,6 літра на 100 кілометрів.
Гібрид, що заряджається, отримає акумулятор на 13,8 кіловат-години, а витрата електроенергії в змішаному циклі складе 16,1 кіловат-години на 100 кілометрів. Неважко підрахувати, що запас ходу на електротязі близько 86 кілометрів. У звичайного гібрида аналогічна силова установка на основі «турбочетвірки» 1.6, але батарея менша (на 1,49 кіловат-години), тому автономність без активації ДВЗ є суто символічною.
У бензин-електричних Kia Sorento після рестайлінгу залишиться 6-ступінчастий автомат із вбудованим електродвигуном. У дизельних кросоверів збережеться зв’язка турбомотора 2.2 (194 сили, 441 Нм) та 8-ступінчастого преселективного «робота». У Європі оновлені Sorento із двигуном на «важкому» паливі з’являться в січні, а гібриди наспіють до кінця першого кварталу. Ймовірно, відсутність оновлень гібрида пов’язана з думкою, що технологія PHEV є безперспективною.
Ціни поки не оголошені, але звичайний «дореформений» Kia Sorento коштує в Німеччині від 50,9 тисяч євро, за гібрид типу HEV доведеться викласти 62 тисяч євро, за PHEV-гібрид, що заряджається, — 64,6 тисяч євро. “Позашляхової” версії X-Pro в Європі не буде.
Запис Оновлений Kia Sorento: тепер із витратою 1,6 літра на 100 км спершу з’явиться на theROAD..
- Стало відомо, коли Kia запустить у серійне виробництво пікап Tasman
- Kia перестала бути брендом бюджетних автомобілів
- Страховики масово подають до суду на Hyundai та Kia через хвилю викрадень
- Kia додала оновленому Seltos позашляхову версію X-Line
- Опис автомобіля Kia K7 Premier 2019
- Опис автомобіля Kia XCeed 2019 – 2020