Volvo планує випустити доступний електричний малий позашляховик
Автовиробник планує випускати новий електромобіль щорічно протягом наступних п’яти років.
Ключем до того, як електромобілі Volvo Cars досягнуть паритету цін з аналогічними моделями з двигуном внутрішнього згоряння, стане доступний малий позашляховик, який автовиробник планує представити у 2023 році.
Volvo показала тизерне зображення автомобіля наприкінці презентації нового флагманського електричного великого позашляховика EX90 .
EV буде «міським автомобілем, призначеним для молодшої аудиторії, яка зможе підписатися на нього та зробити його своїм першим Volvo», — сказав генеральний директор Джим Роуен.
«Якщо ми зможемо залучити їх як перших власників Volvo, тоді ми можемо спробувати зберегти їх клієнтами», оскільки вони одружуються, створюють сім’ї та потребують більших транспортних засобів, таких як EX90, сказав Роуен. Але флагманський позашляховик не є варіантом для власників автомобіля вперше зі стартовою ціною в діапазоні 100 000 євро.
У Європі бренд-побратим Volvo Lynk & CO продає свій гібрид 01, який є похідним від Volvo XC40, за планом передплати, який коштує 550 євро на місяць у Німеччині.
Наступний електромобіль Volvo також має намір зробити ключовий внесок у досягнення автовиробником мети продати 600 000 автомобілів з акумуляторним живленням до 2025 року, порівняно з приблизно 40 500 за 10 місяців цього року.
Нещодавно компанія Volvo досягла успіху в нижчих сегментах. У 2019 році, через два роки після дебюту, XC40 став другим у світі за продажем, забезпечивши бренду поштовх, необхідний для досягнення найвищого глобального обсягу продажів того року в 705 452. Сьогодні на XC40 припадає 26 відсотків світового обсягу продажів бренду.
Раніше Volvo оголосила про плани щодо невеликого позашляховика, який розміститься нижче компактного позашляховика XC40 і компактного кросовера C40, який, за її словами, матиме архітектуру стійкого досвіду (SEA), яку шведський автовиробник допоміг розробити материнській компанії Zhejiang Geely Holding.
Smart’s №1, перший автомобіль із новим статусом бренду як виключно електричного спільного підприємства між Geely та Mercedes-Benz, на початку 2023 року приєднається до зароджуваного європейського сегменту невеликих кросоверів преміум-класу. Єдиною іншою моделлю в цій ніші є DS 3 E-Tense.
№1 знаменує собою першу появу архітектури електромобіля Geely SEA в Європі. Масштабовану платформу можна адаптувати майже до кожного розміру сегмента. За словами автовиробника, згодом він стане основою транспортних засобів шести-семи брендів Geely.
№1 виготовляється на заводі Smart у Сіані, Китай, і експортуватиметься до Європи.
Окрім грошей, які вона заощадить завдяки спільному використанню платформи, Volvo зазначила, що розглядає менш дорогі хімічні елементи акумулятора, ніж літій-іонний, який використовується в EX90, назвавши фосфат літію-заліза (LFP) кандидатом.
Роуен сказав, що іншими факторами, які повинні допомогти знизити витрати на електромобілі, є покращена щільність енергії, швидша швидкість заряджання «і додавання LFP на певних автомобілях». Він відмовився сказати, чи буде це включати невеликий позашляховик.
Постачальник мобільних телефонів Volvo CATL вже досяг успіху, зробивши пакети LFP доступнішими.
Нещодавній демонтаж пакета LFP китайської компанії, який використовувався у виготовлених у Шанхаї версіях Tesla Model 3 під наглядом аналітиків з банку UBS, показав, що рішення CATL є світовим лідером за доступністю за ціною 131 долар за кіловат-годину.
Під час презентації Дня ринків капіталу в четвер у Стокгольмі компанія Volvo заявила, що до 2025-2026 років вона прагне знизити вартість своїх акумуляторів до рівня менше 100 доларів за кВт-год.
«Нам потрібно якомога швидше досягти паритету цін між BEV (акумуляторний електромобіль) і ICE (двигуни внутрішнього згоряння), — сказав Роуен. «Ми думаємо, що досягнемо цього до середини десятиліття, приблизно до 2025 року».
Очікується, що маленький позашляховик, який спочатку називали XC20, буде називатися EX30. Це відповідає зміні номенклатури, яка збіглася з появою EX90, де E означає електричний, а X — кросовер.
Незважаючи на те, що Роуен відмовився використовувати EX у майбутньому, він сказав, що нова назва показала себе дуже добре, коли Volvo випробувала її на клієнтах. Він сказав, що комбінація літер їм одразу зрозуміла.
«Це досить просто», — сказав він, додавши, що допомагає той факт, що Volvo витратила десятиліття на те, щоб знайомити людей із XC для пересування по пересіченій місцевості. «Вони розуміють, що це електричний крос-кантрі».
Він сказав, що однією з речей, які йому сподобалися у Volvo, коли він приєднався до компанії, була простота номенклатури, тому що «багато компаній можуть це трохи переплутати».
Маленький позашляховик приєднається до першого електромобіля Volvo, версії XC40 з акумуляторним живленням, компактного кросовера C40 і EX90. За словами Роуена, Volvo планує продовжувати щорічний випуск нового електромобіля протягом наступних чотирьох-п’яти років.
Раніше повідомлялось, що Volvo EX90 2024 року став яскравим початком ери електромобілів.
Запис Volvo планує випустити доступний електричний малий позашляховик спершу з’явиться на theROAD..
- ЄК запропонувала нові стандарти для скорочення забруднюючих викидів авто
- Как правильно парковаться задним ходом: пошаговая инструкция
- Lexus LX 600 2023 року став ще розкішнішим
- В Украине во время войны растет автопроизводство: какие модели сейчас выпускают
- Найкращим трактором року обрано Fendt 728 Vario Gen 7
- Mercedes-Benz Trucks показав на виставці СIIE у Шанхаї низку цікавих новинок