Dacia розглядає нову лінійку моделей на платформі CMF
Модельний ряд румунської фірми наразі включає суперміні Sandero, позашляховик Duster і MPV Jogger у Великобританії, а також електричний міський автомобіль Spring і седан Logan на інших ринках.
Гнучкість платформи Renault CMF-B, на якій Dacia планує базувати всі майбутні продукти з метою оптимізації, прокладає шлях бренду до залучення нових клієнтів у нових сегментах і прискорення траєкторії швидкого зростання на ключових глобальних ринках.
На Паризькому автосалоні Autocar запитав у головного дизайнера бренду Девіда Дюрана, чи може Dacia слідувати за сегментом Jogger з новими моделями. Він відповів: «Ми продовжуємо досліджувати різні сфери. Ми думаємо про інші моделі, які могли б доповнити поточний асортимент. Це все ще проєкт; це ще не вирішено».
«Багато чого може трапитися, але ми не залишимося з тим, що маємо сьогодні, не досліджуючи інші сфери, які можуть мати великий сенс з Dacia».
Дюран не підтвердив, в які сегменти Dacia прагне увійти. Spring — це електромобіль, який можна порівняти з Peugeot e-208, Sandero, Jogger і Duster охоплюють B-сегмент у різних варіантах кузова, а Bigster SUV, який має вийти у 2024 році, буде конкурувати з такими популярними кросоверами C-сегменту, як Nissan Qashqai і Toyota RAV4.
У лінійці Dacia немає явної прогалини, але розширення з обох сторін мініатюрного Spring і великого Bigster здається малоймовірним, тому адаптації існуючих і майбутніх моделей здаються більш доцільними.
Примітно, що у 2021 році Renault випустила Arkana як кросовер у стилі купе, який базується на Captur. Невідомо, чи захоче Dacia зробити те саме з Duster або Bigster; це може суперечити етиці продукту бренду, що функція є важливішою за форму.
Ще один потенційний варіант – це версія Sandero з кузовом універсал у дусі попереднього покоління Logan MCV, який припинив продаж у 2020 році. Це дасть Dacia конкурента подібним універсалам на базі хетчбеків, таким як Ford Focus Estate та Peugeot 308 SW.
Дюран сказав, що розширення модельного ряду можливе завдяки зниженню витрат, використовуючи вже розроблені платформи Renault.
«До речі, у нас є наш старший брат Renault, який дуже допомагає», — сказав він. «Насправді без Renault ми не могли б існувати. Нам потрібен досвід групи, усі готові технології, які ми можемо вибрати, щоб адаптувати їх до норм і викидів [законодавства]. Бути в цій групі має велике значення».
Раніше повідомлялось, що новий гібрид Dacia Jogger 2023 року готовий до паризького дебюту.
Запис Dacia розглядає нову лінійку моделей на платформі CMF спершу з’явиться на theROAD..
- Перший Ineos Grenadier зійшов з конвеєра
- Старий 53-річний Chevrolet піде з молотка за ціною нового суперкара
- Компанія Volvo показала на відео салон кросовера EX90
- У Латвії створили найрозкішніший у світі позашляховик
- В Британії створили автомобіль для навчання водінню дітей
- Виробник iPhone представив дві моделі електрокарів