30 класичних Porsche 911 на синтетичному паливі змагатимуться в Гудвуді
Цього року Goodwood Revival стане одним із найбільш пам’ятних, оскільки тепер ми знаємо, що на цьому заході відбудуться перші перегони на повністю синтетичному паливі з 30 моделями Porsche 911 до 66 року.
Таких перегонів у рамках Fordwater Trophy ще ніколи не було за всю 75-річну історію знаменитого автодрому.
Час цієї гонки, яка покладається виключно на електронне паливо, є доречним, оскільки точаться дебати щодо майбутньої заборони Європейського Союзу на СО2 і що це означає для синтетичного палива.
Незважаючи на те, що більшість автовиробників не відкинули цю заборону прямо, багато хто заперечує той факт, що вона не робить достатньо очевидного застереження для синтетичного палива після крайнього терміну 2035 року. Зрештою, заборона стосується саме CO2, а не процесу внутрішнього згоряння .
Проводячи цю гонку вперше, Гудвуд ще раз нагадує владі про те, що у синтетичного або електронного палива є реальне майбутнє як на дорозі, так і в гонках.
Правила щодо заборони викидів CO2 у 2035 році були уточнені кілька тижнів тому після відмови з боку таких країн, як Німеччина, чітко допускаючи використання синтетичного палива, але з великим недоліком. Незважаючи на те, що після 2035 року автомобілям буде дозволено працювати на паливі з нейтральним викидом вуглецю, це буде дозволено, лише якщо ці автомобілі працюють лише на цих видах палива. Ми пояснили, чому це є серйозною перешкодою для впровадження електронного палива в усій галузі, оскільки це вимагатиме більш суттєвих змін у існуючих автомобілях, що працюють на газі, та інфраструктурі, як-от АЗС.
Однак очевидно, що рішення може бути змінено з часом, якщо основні зацікавлені сторони зможуть це виправдати. І, незважаючи на обмеження ЄС щодо електронного палива, технологія просувається вперед прямо тут, у США. Світовий лідер у виробництві синтетичного палива HIF у 2027 році відкриє завод у Техасі.
Хоча і синтетичне паливо, і викопне паливо спалюються двигуном внутрішнього згоряння в ідентичному процесі, вони виробляються дуже по-різному. Бензин виготовляється шляхом переробки нафти, тоді як електронне паливо, подібне до того, яке виробляє Porsche, виготовляється шляхом використання вуглекислого газу з атмосфери за допомогою електролізу. Це набагато більше, ніж це, а також унікальний список плюсів і мінусів синтетичного палива, який ми раніше розглянули більш детально.
Але повернемося до Гудвуда. Перегони на повністю синтетичному паливі мають бути досить видовищними, і вони відбуваються в рік, коли Гудвуд має чим відсвяткувати. Цього року Revival також віддасть данину поваги Керолу Шелбі в день його 100-річчя. Також захід приурочений до 75-річчя «Мотодрому», 25-річчя «Відродження» та 30-річчя Фестивалю швидкості.
25-й фестиваль Goodwood Revival пройде з 8 по 10 вересня цього року.
Раніше theROAD. писали, що Porsche Cayenne оновився і став потужнішим.
Запис 30 класичних Porsche 911 на синтетичному паливі змагатимуться в Гудвуді спершу з’явиться на theROAD..
- Оновлений Porsche Cayenne: перша фотографія без камуфляжу
- З’явилось перше зображення трирядного електричного кросовера Porsche
- Porsche починає виробництво синтетичного палива
- На продаж виставили рідкісний Porsche 911
- Опис автомобіля Porsche 911 Speedster 2019
- Опис автомобіля Porsche Cayenne Coupe 2019 – 2020