ЄС штрафуватиме автовиробників, які роблять неправдиві екологічні заяви
Законопроект вимагає, щоб країни-члени створили систему моніторингу для перевірки рекламованих екологічних якостей.
ЄС хоче розібратись з компаніями, які висувають неправдиві екологічні заяви про свою продукцію, і штрафуватиме фірми, які спіймають на брехні.
Про це йдеться у звіті, в якому говориться, що розробляється новий законопроєкт, який допоможе озброїти споживачів точною інформацією про товари, які їм пропонують. У ньому йдеться про те, що Європейська комісія хоче викорінити грінвошинг — практику необґрунтованих заяв з метою змусити громадськість повірити, що їхні продукти є екологічно чистими.
Веб-сайт новин Euractiv ознайомився з проєктом, у якому йдеться, що Комісія стверджує, що майже половина (40 відсотків) екологічних тверджень щодо продуктів є «необґрунтованими».
«Компанії, які висувають «екологічні заяви», повинні обґрунтовувати їх стандартною методологією для оцінки свого впливу на навколишнє середовище», – пише Комісія. Перевірка цих заяв вимагатиме від держав-членів ЄС створення команд, які зможуть знайти зелену брехню, а будь-які компанії, які будуть навмисно вводили споживачів в оману, будуть покарані.
Відповідно до документації, з якою ознайомився Euractiv, ці покарання враховуватимуть «характер і серйозність порушення», а також економічні вигоди, які компанія-порушник отримала від шахрайства, і завдану екологічну шкоду.
У разі ухвалення такого закону це вплине не лише на автовиробників. Тисячі продуктів, які продаються в Європі, можуть бути ретельно перевірені, що звучить як монументальне завдання для команди перевіряючих фактів. Але автомобільні фірми точно можуть потрапити під мікроскоп, оскільки автомобілі є одними з найбільших забруднювачів, а автомобільні компанії регулярно заявляють про екологічність своїх останніх транспортних засобів, добре розуміючи, що все більш екологічно свідома громадськість може бути схилена купувати один автомобіль замість іншого на підставі позовних вимог.
У звіті Euractiv говориться, що директива про екологічні претензії мала бути опублікована минулого року, але кілька разів відкладалася через неможливість домовитися про те, як перевіряти екологічні звинувачення.
Виробники відчувають жах не тільки від регуляторів, але й від захисників навколишнього середовища, які використовують власні методи, щоб висвітлити екологічні заяви, які, на їхню думку, є оманливими. Серед цих методів — виготовлення фальшивих рекламних щитів із зображенням таких компаній, як Toyota і BMW.
Раніше повідомлялось, що ЄС затверджує жорсткіші правила щодо пошуку та переробки акумуляторів електромобілів.
Запис ЄС штрафуватиме автовиробників, які роблять неправдиві екологічні заяви спершу з’явиться на theROAD..
- Опуліковано зображення нового електро-універсала VW Passat
- У Mercedes-AMG вдруге за 2,5 роки зміниться гендиректор
- Mitsuoka готує заміну ретроседану Viewt
- Ford заплатить покупцям Bronco за замовлення іншої моделі
- Запас ходу нових електромобілів перевірили у реальних умовах
- Запас ходу нових електромобілів перевірили у реальних умовах