9316 У Toyota назвали головну помилку моделі Corolla Cross

У Toyota назвали головну помилку моделі Corolla Cross



У компанії Toyota визнали помилку: компактний кросовер Corolla Cross, який мав стати універсальним рішенням для глобального ринку, не зміг завоювати серця європейських водіїв. Один із керівників європейського підрозділу бренду, Андреа Карлуччі, відверто заявив в інтерв’ю, що модель виявилася надто «нудною» і не має тієї індивідуальності, якої очікує європейський споживач. На думку Карлуччі, саме відсутність характерної «родзинки» й стала однією з головних причин того, що Corolla Cross так і не змогла пробитися до вищих позицій у конкурентному сегменті компактних SUV.

За словами топменеджера, першочергово Corolla Cross проєктувалася для ринків Південно-Східної Азії, де вподобання споживачів значно відрізняються від уподобань водіїв у Європі та Північній Америці. Це означає, що базова концепція автомобіля не враховувала ключові очікування європейської аудиторії, якій притаманне прагнення до виразного дизайну, емоційного водіння й відчуття новизни навіть у звичних щоденних поїздках. Саме тому Corolla Cross виглядає в Європі чужорідною – як продукт, який намагається грати за чужими правилами на вже сформованому полі.

Варто зазначити, що продажі моделі в Європі у 2025 році впали на 14% – суттєвий сигнал навіть для такого гіганта, як Toyota. І хоча компанія намагалася врятувати ситуацію шляхом випуску спортивнішої модифікації GR Sport, яка повинна була додати образу динаміки та молодіжного драйву, результат виявився далеким від очікуваного. Споживачі не відреагували на GR-версію з тим ентузіазмом, на який розраховували маркетологи. Модель залишилася на периферії ринку, посівши лише 25-те місце у своєму сегменті, що є дуже скромним результатом на тлі конкурентів із кращим позиціонуванням і чіткішою ідентичністю.

Карлуччі порівняв ситуацію з Corolla Cross із успішним прикладом Toyota C-HR – кросовера, який із моменту появи одразу вирізнявся з-поміж інших завдяки сміливому, навіть провокаційному дизайну, що апелював до молодої міської аудиторії. Саме така стратегія – поєднання технічної надійності з емоційним дизайном – дала Toyota C-HR змогу завоювати популярність на багатьох ринках, і саме такої «формули» не вистачило Corolla Cross.

Читати:  Рідкісне купе BMW 3.0 CSL виставили на продаж

Утім, визнання помилки – вже пів справи. В Toyota запевнили, що не ігнорують ситуацію, і на тлі критики вже готують оновлення моделі. Як підтверджено представниками компанії, Corolla Cross отримає оновлення в межах планового рестайлінгу. Очікується, що нова версія буде не лише вдосконалена технічно, а й отримає суттєві зміни в дизайні та, можливо, навіть у позиціонуванні, щоб краще відповідати очікуванням водіїв із Європи та США.

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

10 + 14 =

Top