У Китаї стартувало виробництво електромобіля Volkswagen ID.Evo
Китайське підприємство Volkswagen Anhui, що працює в рамках альянсу між німецьким концерном Volkswagen та китайським автовиробником JAC, офіційно оголосило про запуск виробництва абсолютно нової серійної моделі з кодовим індексом MM01. Йдеться про серійну версію концептуального електричного кросовера Volkswagen ID.Evo, який вперше був представлений публіці на автосалоні у Шанхаї в квітні цього року. Важливо, що дизайн новинки залишиться майже незмінним порівняно з концептом, зберігаючи сміливу і футуристичну зовнішність, нетипову для традиційного стилю Volkswagen.
Новий електрокросовер базується на сучасній 800-вольтовій архітектурі, що відкриває йому шлях до надшвидкої зарядки та ефективнішого енергоспоживання. Крім цього, заявлено про впровадження передової електронної архітектури, яка підтримує оновлення програмного забезпечення по повітрю (over-the-air). Це дозволить власникам MM01 отримувати функціональні й безпекові оновлення без відвідування сервісних центрів, що відповідає сучасним стандартам у галузі електромобілів.
В основі MM01 – той самий підхід, що був застосований при створенні електрокросовера ID.Unyx, який став першою моделлю нової електричної лінійки бренду Volkswagen у Китаї. Таким чином, MM01 стане другою моделлю в новій родині Unyx, яка орієнтована виключно на китайський ринок. Продуктова стратегія концерну Volkswagen у Піднебесній ґрунтується на концепції «In China, for China», що передбачає активне локальне виробництво з орієнтацією на потреби місцевого споживача.
Згідно з офіційною інформацією, яку концерн Volkswagen оприлюднив раніше, до 2027 року на китайський ринок буде виведено щонайменше 30 нових моделей, з яких 20 належатимуть до сегменту «нової енергії». Йдеться про електромобілі й плагін-гібриди, які мають стати фундаментом переходу бренду до електрифікованого транспорту.
Незважаючи на відсутність детальних технічних характеристик моделі MM01, вже зрозуміло, що мова йде про повноцінну електричну розробку, яка стане вагомим доповненням до електромобільної лінійки Volkswagen у Китаї. Варто відзначити також, що стиль нового кросовера значно відрізняється від звичних для бренду дизайнів: концепт ID.Evo отримав аеродинамічні форми з плавними лініями, що робить його візуально наближеним до естетики сучасних електромобілів зі спортивним ухилом. Це демонструє прагнення компанії відійти від традиційної консервативності й запропонувати китайським споживачам продукт із новим дизайном і функціональністю.
Дебют серійної версії очікується вже найближчими місяцями, після чого модель має надійти у продаж на внутрішньому ринку Китаю. Таким чином, MM01 має всі шанси стати черговим кроком у розширенні присутності Volkswagen на ринку електромобілів Піднебесної, який залишається найбільшим у світі та водночас одним із найконкурентніших.
- Компанія Nio оновила седан і універсал ET5
- Euro NCAP провела випробування 16 автомобілів
- Розсекречено новий «заряджений» бензиновий Volkswagen
- У Китаї запустили у вугільну копальню 100 гірничих автономних самоскидів
- У Китаї дебютував перший електрокросовер Xiaomi
- Компанія Toshiba випустила нову літій-іонну батарею для електробусів