5585 США та Європа можуть позбутися залежності від китайських акумуляторів для електромобілів до 2030 року

США та Європа можуть позбутися залежності від китайських акумуляторів для електромобілів до 2030 року



Домінування Китаю може бути послаблено протекціоністською політикою, альтернативними хімікатами акумуляторів і зростанням переробки акумуляторів.

США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів за рахунок нових капітальних витрат на понад 160 мільярдів доларів до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на звіт Goldman Sachs.

Домінування Китаю може бути послаблено протекціоністською політикою в США та Європі, а також альтернативною хімією акумуляторів, яка потребує менше критичних мінералів із Китаю, а також зростанням переробки акумуляторів.

У звіті Goldman Sachs підраховано, що для досягнення самодостатнього ланцюга постачання країнам, які конкурують з Китаєм, потрібно буде витратити 78,2 мільярда доларів на акумулятори, 60,4 мільярда доларів на компоненти та 13,5 мільярда доларів на видобуток літію, нікелю та кобальту, а також 12,1 мільярда доларів на Уточнення цих матеріалів, повідомляє FT.

У США Закон про зниження інфляції дасть поштовх виробництву електромобілів. Закон, підписаний 16 серпня президентом Джо Байденом, містить положення, спрямовані на стимулювання виробництва електромобілів і акумуляторів у США, включно з новими вимогами до джерел для транспортних засобів, щоб мати право на податкові пільги на електромобілі.

Аналітики інвестиційного банку вважають, що попит на готові батареї можна буде задовольнити без Китаю протягом наступних трьох-п’яти років завдяки інвестиціям у США південнокорейських конгломератів LG і SK Hynix.

Goldman прогнозує, що частка корейських виробників батарей на ринку США зросте приблизно до 55 відсотків за три роки з 11 відсотків у 2021 році.

На даний момент Китай домінує у виробництві акумуляторів, включаючи видобуток і переробку сировини.

Раніше повідомлялось, що на електромобілі та гібриди припадає 43% продажів нових автомобілів ЄС.

Читати:  Toyota відстає від графіка розробки нової Camry

Запис США та Європа можуть позбутися залежності від китайських акумуляторів для електромобілів до 2030 року спершу з’явиться на theROAD..

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

8 + 1 =

Top