5895 Спрощений Volkswagen Polo отримав топову версію GTS

Спрощений Volkswagen Polo отримав топову версію GTS



Виконання «під спорт» з’явилося у рестайлінгового хетчбека в Південній Америці. Від стандартної моделі така версія відрізняється не тільки дизайном: це найпотужніша місцева п’ятидверка.

Звичайний американський хетч Volkswagen Polo оновився минулого року. А тепер настала черга його підігрітої» версії – така «п’ятидверка» у строю з 2019 року, вона носить приставку GTS. Нагадаємо, для цього регіону хетчбеки випускають у Бразилії. Як і європейська модель (її модернізували ще 2021-го), місцевий Поло побудований на платформі MQB-A0, але при цьому компакт бразильського виробництва бідніший за «європейця» в плані систем безпеки, до того ж після рестайлінгу зовні стандартний «бразилець» віддалився від брата: зокрема, у задніх ліхтарів спрощеного хетча колишня форма, тоді як на кормі європейського VW Polo красуються додаткові секції. До речі, у Бразилії у хетчбека є і зовсім «бідна» версія, вона зветься Track.

На відміну від базових машин, «спортивні» європейський Polo GTI і американський Polo GTS спереду виглядають однаково: «бразилець» отримав такі ж бампер (з інтегрованими діодними ДХВ), радіаторну решітку і матричну оптику, плюс є аналогічні червоні смужки, що світяться. Ліхтарі, як у Старому світі, так і не з’явилися, зате VW Polo GTS теж має виставлену напоказ «двостволку» випускної системи. «Підігрітий» хетчбек стоъть на 18-дюймових колесах.

Усередині Polo GTS повторив вихідну «п’ятидверку», хіба що новій версії дісталися «спортивні» крісла, та салон рясно прикрашений червоним простором і вставками того ж кольору. Список обладнання такий же, як у дорогого бразильського «просто» Polo, до нього входять віртуальна приладова панель (10,25 дюйми), мультимедіа-система з екраном діагоналлю 10,1 дюйми, клімат-контроль із сенсорним блоком управління, бездротова зарядка для смартфона, чотири подушки безпеки, система автогальмування, круїз-контроль та камера заднього виду. Наприклад, в арсеналі європейського VW Polo значаться панорамний дах, адаптивний «круїз» та система утримання в смузі руху, та й «ейрбегів» у такого хетчбека більше.

Читати:  В Україні виготовили партію пожежних автоцистерн на шасі Isuzu NQR90

Volkswagen Polo GTS запропонований із бензиновою «турбочетвіркою» 1.4 TSI, яка видає 150 к.с. і поєднується з класичним шестиступінчастим «автоматом»: це найпотужніша версія в гамі бразильського хетчу. Звичайна модель оснащується трициліндровим «атмосферником» 1.0 MPI (77 к.с. на бензині і 84 к.с. на поширеному в Бразилії етанолі) і турбодвижком 1.0 TSI (109/116 к.с. – бензин/етанол). Заявлено, що першу сотню Polo GTS набере за 8,3 секунди, максимальна швидкість – 206 км/год. Стандартна «п’ятидверка» з «турботрійкою» 1.0 і 6АКП розганяється до 100 км/год за 10,5/11,1 секунди (бензин/етанол), її «максималка» – 192/189 км/год. Ну і додамо, що під капотом європейського VW Polo GTI встановлена 207-сильна «турбочетвірка» 2.0, вона працює в парі з 7DSG, час розгону до «сотні» – 6,5 секунди.

У Бразилії вже приймають замовлення на Polo GTS, ціна приблизно 28 500 доларів. Базовий хетчбек там коштує десь від 16500 доларів.

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

3 × four =

Top