Позашляховику BYD дістанеться стрибаюча «підвіска», як на «Мерседесі» GLE
Компанія BYD представила “стрибаючу” підвіску, як у Mercedes-Benz GLE.
Першим гідропневматичну систему отримає електричний всюдихід Yangwang U8, а ось іншим моделям дістануться простіші технології. Звичайні пневмостійки зарезервовані для кросовера Denza N7, адаптивна підвіска, що сканує дорогу перед автомобілем, – за седаном BYD Han, позашляховиком BYD Tang і мінівеном Denza D9.
Компанія BYD провела у своїй штаб-квартирі в Шеньчжені черговий день технологій, де представила розсип систем, об’єднаних під зонтичним брендом DiSus. Технології, що входять до складу DiSus, орієнтовані на «машини нової енергії» (NEV, електрокари, що заряджаються від мережі гібриди та автомобілі на паливних елементах), і одним з перших їх носіїв стане всюдихід Yangwang U8.
Завдання DiSus – контролювати поздовжні, поперечні та вертикальні переміщення кузова. До технологій входять адаптивні амортизатори Intelligent Damping Body Control (DiSus-C), пневмопідвіска Intelligent Air Body Control (DiSus-A) та гідропневматична система Hydraulic Body Control (DiSus-P). Остання, зважаючи на все, аналогічна «мерседесівській» E-Active Body Control, але, за словами BYD, за всіма параметрами перевершує західні розробки.
Система DiSus-P дебютує на позашляховику U8. Вона дозволить задавати рівень підвіски окремо для кожного колеса, та й узагалі підвищить позашляхові можливості. DiSus-A дістанеться кросоверу Denza N7, а DiSus-C – седану BYD Han, позашляховику BYD Tang і мінівену Denza D9. Причому вони вже мають необхідне «залізо», тому додати опцію можна буде простим оновленням прошивки.
Зрештою, апофеозом DiSus стане система DiSus-X. Технологія не допускає розгойдування і клювання кузов (zero pitch і zero roll), дозволяє відв’язувати будь-яке з коліс, стрибати на місці і навіть танцювати. Роботу системи продемонстрували на електричному суперкарі Yangwang U9, який дебютує на автосалоні Шанхай через кілька днів. Крім того, йому обіцяно розгін до «сотні» за 2 секунди і дальність ходу близько 700 кілометрів.
Раніше theROAD. писали, що BYD та Mercedes-Benz готуються до запуску нового кросовера преміум-класу.
Запис Позашляховику BYD дістанеться стрибаюча «підвіска», як на «Мерседесі» GLE спершу з’явиться на theROAD..