Опис автомобіля Toyota Corolla 2019 – 2020
содержание
Опис автомобіля Toyota Corolla 2019 – 2020
Компанія Тойота довгий час приховувала зовнішність нового покоління Королла. Автомобіль вже постав перед публікою на споживчому ринку США і вже доступна до покупки. Не дарма японська марка зважилася тільки зараз продемонструвати своє дітище.
Тепер перед глядачами з’являється новий седан, виготовлений на модульній платформі TNGA зовні схожий на попереднє покоління хетчбека і універсала своїм унікальним дизайном. Однак схожість, ще не означає ідентичність, адже седан отримає інше оснащення, як в плані опцій, так і технічних показників.
Оновлена Королла спочатку позиціонувалася як бюджетного автомобіля, коли тільки починала свою історію на світовому ринку. Модель стала аналогом відомого Sprinter, але в більш бідному виконанні.
В першу чергу виробник в ранніх моделях відмовився від задньої незалежної підвіски на користь балки, але гамма двигунів не змінилася. Уже в 2018 році виробник зважився порадувати своїх фанатів новим поколінням.
Зовнішній вигляд авто
Досить подивитися на лицьову частину нової Toyota Corolla, як простежуються риси подібності з вже звичною серією Е210. Седан відрізняється своєрідною лицьовою частиною, більшої аеродинамічним. Капот, решітка радітора, крила, бампера і оптика – все це оригінально. Схожість з хетчбеком простежується хіба що в габаритах передніх дверей і загальних рисах кузова, в той час як форми вже самобутні. Похилий багажник лише доповнив зовнішній вигляд моделі, аналогічно і світлотехніка.
Базове виконання седана Toyota Corolla 2019-2020 модельного року для європейського ринку оснащується комплексом Safety Sense. Він включає в себе адаптивний круїз-контроль, систему автоматичного гальмування і розпізнавання пішоходів в будь-який час доби. Істотно доповнило функціонал асистент контролю сліпих зон, контроль положення в смузі і розпізнавання дорожніх знаків. Автоматичне перемикання дальнього світла виявиться не зайвою опцією в сучасному автомобілі. Список оснащення поповниться восьмидюймовим екраном мультимедійної системи з сенсорним дисплеєм, а також інформативною і чуйною системою.
Для України нова Тойота доступна тільки в європейському варіанті. Тобто, такий історії як з Солярисом або Кретьєн, що надаються індивідуально – не буде. Наш споживчий ринок не буде «ображений» довгими поставками моделі, затримка термінів навідріз відсутня. Кампанія з продажу в Україні стартує в один день з Європейськими країнами, тобто – перший квартал 2019 року. Вітчизняного споживача обмежать лише в гібридному сегменті. Для нас така Corolla виявиться недоступна, хоча і попит на неї не такий великий. З таким успіхом можна придбати будь-яку генерацію Приуса.
Королла після рестайлінгу для ринку США відрізняється від європейського виконання іншим передом і гамою силових агрегатів. Як відомо, авто для американського ринку завжди пред’являлися особливі вимоги екологічності, тому в якості силових агрегатів використовуються атмосферні двигуна 1,8 і 2,0, виготовлені за інноваційною технологією Dynamic Force. Як трансмісій використовується звична механіка або вчинений японський варіатор. Європа моторошно радіє від можливості отримати гібридну версію Тойота Королла, але більшість продажів все ж доведеться на суто бензиновий варіант з 1,6 з варіатором або «палицею».
Ходова частина не набула особливих змін або корективів, за винятком більш продуктивні стійок Макферсона і незалежної задньої підвіски. Все залишилося як і раніше, на відміну від вихлопної системи. Виробник вніс корективи у впускний колектор, а також замість роздільних патрубків глушника, зробив цілісний.
Оснащення салону Toyota Corolla
Приємно радує оснащення салону Toyota Corolla в новому кузові, виконане в кращих традиціях японського бренду. Тойота здавна славилася якісним пластиком і затишним оздобленням інтер’єру. Матеріали дуже благородні і не виглядають дешево, проте позбавлені надмірної вишуканості.
Передня панель змінилася, вона стала відповідати сучасним вимогами у вигляді плавних ліній, цифровий приладової панелі і екрану мультимедійної системи з великою діагоналлю.
Приємно радує зведення всіх робочих функцій авто на центральний екран для комфортного управління. Сюди ж виведено управління клімат-контролем, преміальної аудіосистемою і іншими. Не можна не відзначити якісний JBL звук, який встановлюється в авто вже в базі. Не можна не відзначити сучасне рульове колесо, що забезпечує чітке управління провідними колесами і максимальну чуйність.
Вже до 2020 року Тойота представить оспортівленний варіант седана. Королла в спортивному управлінні отримає спортивну підвіску і відповідно менший кліренс. Двигун буде суто бензиновий, але виробник поки не розкриває карт. Гальмівну систему доопрацюють для максимальної зворотного зв’язку і кращого гальмівного зусилля. Інформації чи мотор тубрірованним як і раніше не дає навіть офіційне представництво бренду. Аналогічно немає інформації про крісла в Corolla Sport і інших її відмінностей від стандартного виконання.