Опис автомобіля SAIC Maxus D60 2019
содержание
Опис автомобіля SAIC Maxus D60 2019
Новий китайський кросовер Maxus D60 від компанії SAIC виходить на ринок Піднебесної 18 липня 2019 року і відкриває нову еру бренду. Публічна прем’єра середньо розмірного пракетніка Саїк Максус Д60, який демонструє новий футуристичний дизайн SAIC Maxus Bionic концепту Maxus Tarantula, відбулася ще в квітні 2019 року на Shanghai Auto Show.
Ціна SAIC Maxus D60
Нова модель D60 бренду Maxus, що входить в структуру компанії Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), буде запропонована на китайському ринку з двома бензиновими турбо моторами, трьома варіантами салону з посадочною формулою 2 + 3, 2 + 2 + 2 і 2 + 3 + 2 , а також просунутої мультимедійною системою SAIC Banma Interconnect System, за допомогою сенсорного дисплея якої здійснюється управління всім устаткуванням автомобіля. Ціна Максус Д60 складе від 130-135 тис. Юанів. До слова, це трохи менше початкової вартості японського компактного кросовера Nissan Qashqai на місцевому ринку.
Китайський кросовер наділений такою стильною зовнішністю, що паркетник вельми легко сплутати з новинкою якого ні будь іменитого корейського або японського виробника, якщо звичайно попередньо видалити написи Maxus, що красуються на передній і задній частинах кузова, а також номер моделі.
Зовнішній вигляд SAIC Maxus D60
А так китайська новинка суцільне чудо: високо розташовані світлодіодні фари «Beidou Eye», величезна восьми вугільна фальшрадіатроная решітка «Chi-Chi» з приголомшливими візуальними ефектами (трьох мірна захисна сітка), потужний передній бампер з вертикальними секціями заповненими додаткової світлодіодним оптикою, сувора двері багажника зі спойлером над склом, світлодіодна гірлянда задніх габаритних ліхтарів, оригінальний задній бампер в захисному костюмі з чорного пластику і складно вигаданими насадками вихлопних труб.
Збоку кузов середньо розмірного кросовера D60 дуже сильно нагадує старшого брата SAIC Maxus D90. В наявності потужні колісні арки заповнені великими 19-дюймовими колесами (легко сплавні диски з сучасним малюнком, гума 235/50 R19), висока підвіконна лінія, доповнена стильним ребром, рівна дах, стильна корми з чудово промальовані задньою стійкою.
Інтер’єр салону SAIC Maxus D60
Інтер’єр нової моделі натякає на спортивний характер автомобіля, але не в змозі сховати масу супер просунутого обладнання. Двох кольорова шкіряна обробка салону (домінують червоний і чорний кольори), віртуальна панель приладів, спортивне мультифункціональний рульове колесо, величезний сенсорний екран планшет мультимедійного комплексу SAIC Banma Interconnect System (забезпечує роботу і настройки практично всього обладнання автомобіля від аудіосистеми і кліматичної установки до регулювання крісел і відкриття люка), що займає всю поверхню центральної консолі, крісла водія і переднього пасажира з яскраво вираженою бічною підтримкою і електричним приводом регу ліровок.
Також в списку обладнання підігрів передніх і задніх сидінь, система безключового доступу, адаптивний круїз-контроль, асистент паркування, система утримує авто в смузі руху, система моніторингу сліпих зон дзеркал заднього виду, камери кругового огляду, панорамний дах з люком, електропривод дверей багажного відділення і навіть інтелектуальна система управління нового покоління SAIC Level 2.5 (автопілот 3 рівня забезпечує автономне рух на автобанах і в умовах міського трафіку, автоматична парковка без участі води Еля і віддалений виклик автомобіля).
Багажний відсік нового китайського кросовера при стандартній 5 місцевій конфігурації салону величезний з довгою від 1060 мм до 1900 мм, мінімальною шириною в 1020 мм і висоткою під захисною шторкою в 800 мм. Спинка заднього роздільна 40/60, але на жаль не спроможна змінювати кут нахилу.
Технічні характеристики SAIC Maxus D60
Платформа SAIC Mera наділила новинку повністю незалежною архітектурою підвіски (спереду встановлені стійки Макферсона, ззаду багаторичажка). Привід за замовчуванням на передні колеса, але технічно можлива установка і повного приводу.
Під капотом нового китайського кросовера пропишуться виключно турбовані чотирьох циліндрові бензинові мотори, здатні працювати в парі як з 6 МКПП, так і з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач з двома дисками зчеплення.
- Базовий мотор 1.3 Turbo (163 к.с. 230 Нм).
- Більш потужний 1.5 Turbo (168 к.с., 250 Нм).