8678 Компанія Jaguar провела радикальний ребрендинг

Компанія Jaguar провела радикальний ребрендинг



Розпочинається нова ера Jaguar. Повністю трансформований бренд відображає кредо «Copy Nothing», що ґрунтується на словах сера Вільяма Лайонса, засновника компанії.

Трансформація Jaguar обумовлена яскравим модернізмом – творчою філософією, що лежить в основі всіх аспектів нового світу бренду. Сміливий дизайн, несподіване та оригінальне мислення створюють характер бренду, що привертатиме увагу креативом.

Професор Джеррі МакГоверн, головний креативний директор, розповідає, що коріння Jaguar – у самобутності. Сер Вільям Лайонс, засновник бренду, вважав, що Jaguar має бути «a copy of nothing» – саме на цій філософії ґрунтується бренд сьогодні.

Новий Jaguar заснований на бурхливому модернізмі.

«Він винахідливий, сміливий і артистичний у кожному своєму прояві. Він унікальний і безстрашний. Це переосмислення відображає суть Jaguar: нагадує про цінності, що зробили його таким улюбленим, але водночас робить його актуальним для сучасної аудиторії. Jaguar створений для майбутнього, із відновленим статусом бренду, що збагачує життя власників і всієї спільноти Jaguar», – підсумував Джеррі МакГоверн.

Символи змін – нова ідентичність Jaguar

Презентація переосмисленого Jaguar розпочинається із повністю оновленої ідентичності бренду. Унікальний характер підкреслений за допомогою абсолютно нової візуальної мови. Кожен із чотирьох символів змін має своє значення та відображає цінності бренду. Це також своєрідна підказка про те, що відбудеться далі.

Фірмовий логотип

Новий фірмовий логотип Jaguar – це його підпис. Це потужне втілення модернізму: геометричної форми, симетрії та простоти. Демонструє несподіване, плавно поєднуючи великі та малі літери у візуальній гармонії.

Вирізнення

Смілива лінійна графіка створює ефект безпомилкової присутності й миттєво впізнаваний візуальний образ Jaguar. Вирізняється з-поміж імітацій та буденності.

Читати:  Xiaomi «добудувала» прототип свого першого автомобіля

Яскраві кольори

Використання яскравих кольорів – наріжний камінь нової ідентичності бренду Jaguar, що ґрунтується на цінностях та зв’язку з мистецтвом. Основні кольори народжені з палітри художника: жовтий, червоний і синій. Це своєрідні будівельні блоки, що завжди представлені в текстурі або русі.

Знаки виробників

Нещодавно переосмислений символ стрибка ягуара – це дорогоцінна ознака походження. Він завжди мчить уперед, є уособленням досконалості та відмінною рисою бренду. Монограма – це код для самовираження і знак завершеної роботи. Вона використовується як прикраса або завершальний штрих.

Copy Nothing

2 грудня 2024 року на Тижні мистецтв у Маямі Jaguar представить «Copy Nothing» – першу глобальну публічну інсталяцію для нового бренду. Це фізичне втілення творчої філософії яскравого модернізму Jaguar у концепції Design Vision Concept. Драматичне, безпомилкове і несподіване вираження слів «Copy Nothing» стане демонстрацією безстрашного підходу Jaguar.

Присутність Jaguar у Маямі сприятиме художньому самовираженню бренду у всіх його формах. Завдяки серії ретельно відібраних виставкових просторів у двох локаціях, Jaguar поділиться своєю платформою з художниками-новаторами, що поділяють кредо «Copy Nothing».

«Щоб повернути всесвітньо відомий бренд, ми мали бути сміливими. Jaguar завжди був найкращим, коли кидав виклик традиціям, – сказав Роудон Гловер, виконавчий директор Jaguar. – Це кредо відображено в новій ідентичності бренду вже сьогодні та буде ще більше розкрито у найближчі місяці. Це повне перезавантаження. Jaguar трансформується, щоб відновити свою самобутність та надихнути нове покоління».

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

seven − 2 =

Top