5151 Hyundai зосередиться виробництві електрокарів і автомобілів класу люкс

Hyundai зосередиться виробництві електрокарів і автомобілів класу люкс



Hyundai зосередиться на розкішних моделях, позашляховиках і електромобілях, щоб підвищити прибуток навіть за умов інфляції та високих цін на сировину.

Hyundai заявив, що зосередиться на розкішних моделях, позашляховиках та електромобілях, щоб досягти рекордно високих прибутків цього року, навіть незважаючи на такі проблеми, як інфляція та коливання цін на сировину.

Незважаючи на те, що збої в ланцюгах поставок продовжують посилювати невизначеність, а нестабільність валюти та вищі маркетингові витрати в умовах жорсткішої конкуренції будуть тягарем, глобальний дефіцит мікросхем повинен зменшитися в четвертому кварталі, заявила Hyundai у понеділок, оголошуючи квартальні результати.

Компанія заявила, що «зосередиться на відновленні продажів» за допомогою плану, який «збільшить асортимент продукції позашляховиками та моделями класу люкс».

Його флагманський седан Grandeur, який отримав назву Azera на ринках за межами Кореї, користується високим попитом після його запуску цього місяця і допоможе підштовхнути продажі на внутрішньому ринку, заявили в Hyundai. За його словами, повністю електричний автомобіль Ioniq 6, який був представлений у Кореї в третьому кварталі, також добре продається.

«Якщо додати резерви до операційного прибутку, ви побачите, що Hyundai працює досить добре», — сказав Ко Тае Бонг, керівник відділу досліджень HI Investment & Securities у Сеулі.

Операційний прибуток за три місяці до вересня склав 1,55 трильйона вон (1,07 мільярда доларів). Продажі зросли на 31 відсоток порівняно з роком раніше до 37,7 трлн вон. Операційний прибуток знизився на 3,4 відсотка порівняно з роком раніше, а чистий прибуток знизився на 5,1 відсотка. Без урахування резервів операційний прибуток перевищив 2,9 трильйона вон, повідомила компанія.

Hyundai скоротив план продажів на 2022 рік до 4,01 мільйона автомобілів з 4,32 мільйона, а також скоротив заплановані інвестиції на рік до 8,9 трлн вон з 9,2 трлн вон.

Читати:  Новий преміальний кросовер DS 7 вже прямує в Україну

Минулого тижня Hyundai та її дочірня компанія Kia заявили, що зарахують загальну суму 2,9 трильйона вон як резерви у прибутках третього кварталу через витрати, пов’язані з двигунами Theta.

За словами автовиробників, більше власників, ніж очікувалося, вимагали заміни двигунів під час пандемії, а не купували нові автомобілі.

Проблема може вплинути на ціни акцій компаній у найближчій перспективі, написала аналітик Nomura Анджела Хонг у записці від 20 жовтня.

Продаж електромобілів

За словами Hyundai, продажі електромобілів зросли більш ніж на 27 відсотків порівняно з минулим роком до приблизно 52 000 одиниць, що становить 5,1 відсотка від загального обсягу продажів. Незважаючи на умови та виклики, такі як інфляція та геополітична невизначеність, Hyundai очікує рекордно високих результатів цього року, йдеться в повідомленні.

Автовиробник збільшив цільовий показник продажів електромобілів на 2023 рік на 40 відсотків до приблизно 300 000 одиниць, причому Ioniq 6 становитиме близько 20 відсотків цих продажів наступного року.

Hyundai також заявив, що розглядає можливість інвестувати спільне підприємство з виробництва акумуляторів у США.

Раніше було представлено флагманський седан Hyundai Grandeur 2023.

Запис Hyundai зосередиться виробництві електрокарів і автомобілів класу люкс спершу з’явиться на theROAD..

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

five × 5 =

Top