Forge Design представила рестомод, натхненний легендарним Ferrari 250 GT
Лондонська дизайн-студія Forge Design представила рестомод, натхненний Ferrari 250 GT Berlinetta SWB. Кузов виготовлятиметься з композитних матеріалів, а під капотом розмістять модифікований двигун V12. Знімки моделі опублікували на сторінці компанії у Instagram.
Оригінальний Ferrari 250 GT Berlinetta SWB може дозволити собі далеко не кожен автолюбитель. Це неймовірно рідкісна класика, що коштує мільйони доларів.
Дизайнери представили своє бачення класичного спорткара, який отримав назву Competizione Ventidue. Крім оригінального Ferrari 250 GT Berlinetta SWB, вони надихнулися альбомом «Kind of Blue» Майлза Девіса та нью-йоркським музеєм Соломона Р. Гуггенхайма, спроектованого архітектором Френком Ллойдом Райтом.
Поки що модель представлена у вигляді концепту. Проте дизайнери докладно описали, які технічні характеристики отримає їхній проект.
Кузов заснований на гоночній версії Ferrari 250 GT SWB «SEFAC Hot Rod», яка перемогла у своєму класі у 24-годинній гонці в Ле-Мані 1961 року. Кузов боліда був виконаний з неймовірно тонких алюмінієвих панелей завтовшки 1,1 мм. Competizione Ventidue кузов буде виконаний з композитних матеріалів.
Відмінною рисою дизайнерського проекту є широкі колісні арки та сучасна світлотехніка. Заднє скло виготовлять із полікарбонату для зниження ваги.
Шасі побудують з алюмінію та вуглецевого волокна з повністю незалежною підвіскою та гальмами AP Racing. Колісні диски в стилі Ferrari Campagnolo із центральним замком виконають із магнієвого сплаву.
У рух Competizione Ventidue наводитиме модифікований двигун V12 з «непрямим упорскуванням водню». Це дозволить усунути шкідливі викиди вуглецю. Вага двигуна зменшиться до 165 кг.
- Honda анонсувала концепти для шоу у Токіо
- Міні-елетромобіль Citroen Ami отримав нову лімітовану версію
- Спільне підприємство Sony-Honda представило перший концепт електромобіля
- Компанія Chevrolet почала тестувати новий кросовер
- Собаки віддають перевагу електромобілям, – дослідження
- Компанія Porsche знайшла спосіб зберегти життя ДВЗ після 2030 року