Audi підвищує ефективність виробництва завдяки штучному інтелекту
содержание
- 1 Виробництво має найбільший обсяг даних у компанії
- 2 Економія часу за допомогою генеративного штучного інтелекту: проєкт «Ніжний тукан»
- 3 Покращення якості за допомогою моніторингу якості за допомогою штучного інтелекту: проекти «IRIS» та «WSD»
- 4 Потужна мережа штучного інтелекту Audi: IPAI у Гайльбронні
Ефективність, покращення якості, натхнення: Audi використовує штучний інтелект (ШІ) у багатьох сферах компанії для досягнення цих цілей. Мета полягає в тому, щоб повною мірою використати потенціал ШІ та даних – як у процесах компанії, так і у взаємодії з клієнтами щодо послуг та продуктів. ШІ наразі має найбільший вплив у сферах виробництва та логістики. Там він не лише допомагає заощаджувати час і гроші, як пояснює член правління з виробництва та логістики Герд Вокер: «ШІ змінює правила гри в нашій галузі. Використовуючи його цілеспрямовано, ми створюємо виробниче середовище, яке є не тільки більш ефективним та економічно вигідним, але й відповідає найвищим стандартам якості та максимально ідеально підтримує людей. Саме тому ми зосереджуємося на інтеграції ШІ всюди, де це можливо та має сенс, та систематично розширюємо застосування».
Наразі Audi використовує понад 100 проектів штучного інтелекту на різних стадіях розробки на своїх виробничих потужностях, які компанія поступово інтегрує в процеси серійного виробництва та розширює. Наразі основна увага приділяється моніторингу якості за допомогою штучного інтелекту та генеративному штучному інтелекту.
Виробництво має найбільший обсяг даних у компанії
Поряд із впровадженням нових інструментів штучного інтелекту, Audi продовжує систематичне розширення своєї організації даних. Особливо у сфері виробництва обсяг даних вищий, ніж будь-де в компанії: сотні петабайт даних вже існують, і щодня створюються тисячі гігабайт нових даних. Герд Вокер пояснює потенціал такої щільності даних: «Штучний інтелект дозволяє нам ширше використовувати наше величезне багатство даних у виробництві та прискорює шлях нашої 360factory до перетворення на фабрику, керовану даними». 360factory — це виробнича стратегія Audi для повністю підключеного, інноваційного та сталого виробництва.
Економія часу за допомогою генеративного штучного інтелекту: проєкт «Ніжний тукан»
Нещодавно Audi почала використовувати штучний інтелект для аналізу заявок у рамках свого тендерного процесу. Інструмент штучного інтелекту під назвою «Tender Toucan» використовує набір специфікацій для створення списку вимог, шукає відповідні розділи в заявках та оцінює ступінь їх виконання. Співробітники перевіряють та виконують роботу інструменту, але при цьому економлять до 30 відсотків часу. «Tender Toucan» буде впроваджено для планування серійного виробництва трансмісій та високовольтних акумуляторів влітку; подальше впровадження планується в Audi та в Volkswagen Group. Розробка «Tender Toucan» також служить основою для багатьох інших застосувань штучного інтелекту в Audi.
Покращення якості за допомогою моніторингу якості за допомогою штучного інтелекту: проекти «IRIS» та «WSD»
Нещодавно на складальних заводах в Інгольштадті та Неккарзульмі було впроваджено застосунок штучного інтелекту для обробки зображень. Інструмент під назвою «IRIS» використовує камери для перевірки правильності кріплення етикеток з технічними даними до транспортного засобу. Зокрема, етикетка з правильним вмістом правильною мовою має бути прикріплена до правильного компонента у правильному місці. Це забезпечує відповідність транспортних засобів. Працівники продовжують проводити вибіркові перевірки. Перевірка етикеток «IRIS» економить приблизно одну хвилину виробничого часу на кожен транспортний засіб.
Нещодавно Audi об’єднала зусилля з Siemens, щоб запровадити ще одну перевірку якості за допомогою штучного інтелекту для серійного виробництва в кузовному цеху в Неккарзульмі. Раніше працівники вручну перевіряли днище кузова на наявність бризок зварювання, а потім видаляли їх. Тепер так званий додаток «Виявлення бризок зварювання» (WSD) використовує штучний інтелект для виявлення можливих бризок зварювання на днищі автомобілів. Ці металеві відкладення можуть призвести до таких речей, як обриви тросів. На подальшому етапі розширення, що розпочнеться влітку 2025 року, роботизована рука автоматично видалятиме бризки зварювання. Таким чином, додаток «WSD» на базі штучного інтелекту не лише економить час у виробництві, але й покращує безпеку праці та ергономіку для працівників.
Потужна мережа штучного інтелекту Audi: IPAI у Гайльбронні
Щоб максимально ефективно використовувати штучний інтелект, протягом останніх кількох років Audi створила потужну мережу експертів у цій галузі. Audi тісно співпрацює, серед інших, з IPAI (Інноваційним парком штучного інтелекту) у Гайльбронні. IPAI має стати найбільшою мережею штучного інтелекту в Європі та цього року розпочне будівництво кампусу площею 23 гектари. Як член аналітичного центру в Гайльбронні, Audi матиме власний офіс у новому кампусі, як і на нинішньому майданчику IPAI. Майданчик Audi B?llinger H?fe також розташований неподалік. Цей майданчик Audi для дрібносерійного виробництва служить реальною лабораторією для технологій цифрового виробництва в рамках AI25 (Автомобільна ініціатива 2025) – інноваційної мережі для цифрової трансформації в автомобільній промисловості.
- Виробництво автомобілів у Великій Британії впало до найнижчого рівня з 1949 року
- У Toyota назвали головну помилку моделі Corolla Cross
- Нова Mazda EZ-60 «підірвала» перегрітий ринок Китаю
- Tesla тестує нову Model Y Juniper Performance
- Toyota представила фургон-позашляховик Prado Commercial
- Опубліковано офіційні зображення Wuling Bingo S EV