8351 Ательє Novitec показало свою версію Ferrari Roma Spider

Ательє Novitec показало свою версію Ferrari Roma Spider



Німецьке тюнінгове ательє Novitec підготувало пакет доопрацювань для Ferrari Roma Spider. Дизайнери компанії розробили елегантний аеродинамічний обвіс із вуглепластика, а фірмовий блок управління двигуном дав змогу підвищити віддачу мотора і поліпшити швидкісні характеристики новинки.

Аеродинамічний обвіс охоплює, зокрема, новий передній спойлер Novitec, який підвищує притискну силу на передній осі на високих швидкостях, завдяки чому поліпшується стабільність і керованість спорткара. Карбонова передня панель надає машині ще більш ефектного вигляду. Автомобіль також отримав нові карбонові дзеркала заднього виду і елегантні бічні спідниці. У задній частині з’явилися новий спойлер, карбонові накладки на задніх ліхтарях і масивний фірмовий дифузор. Доповнюють вигляд чотири матово-чорних вихлопних труби Novitec.

На спайдері встановили ексклюзивні ковані диски NF 11 від американської Vossen. Спиці доходять до зовнішнього краю обода, а ковпаки ступиць мають вигляд центрального замка. Вони «взуті» у швидкісні шини розмірністю 255/30 ZR 21 спереду і 315/25 ZR 22 – ззаду.

Спортивні пружини Novitec, які знижують дорожній просвіт спайдера приблизно на 35 мм, ідеально налаштовані для роботи з цими ексклюзивними колесами. Вони також доступні в поєднанні з адаптивною передньою підвіскою MagneRide, яка дає змогу піднімати ніс Spider на 40 мм одним натисненням кнопки, щоб долати пандуси в підземних паркувальних гаражах або лежачих поліцейських. Автомобіль повертається до стандартного кліренсу після натискання кнопки вдруге або автоматично після досягнення швидкості 80 км/год.

3,9-літровий V8 із двома турбінами пропонується у трьох варіантах продуктивності. Вони дають змогу розкрити резерв восьмициліндрового двигуна без шкоди для довговічності. Крім того, двигун краще реагує на педаль газу, а також має збільшений крутний момент.

Усі варіанти тюнінгу використовують модуль Novitec N-Tronic, який вводить індивідуально запрограмовані параметри для впорскування, тиску наддуву і запалювання в ЕБУ мотора Ferrari. У топовому варіанті потужність досягає 518 кВт/704 к.с. (+61,8 кВт/84 к.с.) при 7400 об/хв, а максимальний крутний момент – 882 Нм при 3750 об/хв. У цьому випадку Roma Spider розганяється від 0 до 100 км/год лише за 3,2 секунди, а максимальна швидкість збільшується до більш ніж 325 км/год.

Читати:  Презентовано найшвидший Maybach в історії

По теме: ( из рубрики Новини )

Оставить отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*

three × four =

Top